Kan jullie niets anders dan veel steun toewensen....

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Mjah..... ik vrees dat ik jullie een beetje moet teleurstellen. We komen net van de weekenddierenarts vandaan. Het gaat kl*te met Whoofer..... Ze lag vandaag diverse keren te bibberen en naar mijn mening doet ze dit omdat ze pijn heeft (ik herken dit van de momenten dat zij ernstige rugpijn had). Ze heeft ook wat koorts/verhoging. Ze wilde gisteren en vandaag ook niet eten en ze spuugt aan de lopende band....jee Liz jullie krijgen het wel weer voor je kiezen en klote dat je dan met zo een vervanger te maken hebt die de voorgeschiedenis niet kent, echt een positivo ook om meteen het doemsenario uit de kast te halen.
Dus, DA gebeld, geen dienst, weekend DA. Deze heeft haar buik onderzocht (ik dacht dat er misschien met het leverbiopt is misgegaan), rug onderzocht en zoals wij al weten zei deze DA dat deze honden snoeihard voor zichzelf zijn en niet laten merken waar ze pijn hebben. Pijnstillers meegekregen die we moeten injecteren om maag/darmkanaal te ontzien en injecteerbare prednison meegekregen. Want, sommige honden worden misselijk van prednison en krijgen er maagklachten van.... Dus, deze injecteerbare prednison zou de maag moeten ontzien.
Hij schetste wel een behoorlijk slecht scenario voor ons. Er zijn honden die niet op medicatie reageren (bij deze auto-immuunziekte) en er zijn ook honden waarbij de ontstekingsreactie voort blijft schrijden. In dat geval is het alsnog einde oefening.....
Dus, Leo en ik zijn totaal in mineurstemming. En we hopen en bidden dat Whoofer niet aan het bovenstaande scenario voldoet. We hopen dan maar dat ze nu pijn heeft en deze door de pijnstillers wel over gaat. En dat zij dan weer eetlust krijgt. En een beetje opknapt en eens stopt met dat onophoudelijk spugen....
Pfff mensen, we zijn echt een beetje moedeloos. We gaan even wat eten en vooral wat wijn drinken....