Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Jolly, ik loop ook achter met lezen in de Bar. Ik ben bij pagina 1 begonnen en toen gauw naar de laatste pagina gehopt om te kijken of het goed afliep. Gelukkig is jouw kanjer weer aan de beterende hand. Dikke knuffel vor Chasey!
Jolly schreef: Omdatt het behoorlijk goed gaat met Chasey, ga ik Leo/Lizzy/Femke vragen of ze deze topic willen/kunnen verplaatsten naar medisch.
Daar hoort hij tenslotte tussen ;).
Mijn 1ste angst dat hij er zonder waarschuwing tussenuit zou knijpen is gezakt.
Tuurlijk weet ik dat het goed opletten blijft en ook als de hechtingen eruit zijn, zullen we zijn en ons leven moeten gaan aanpassen.
Maar ik heb liever dat hij nog 5 maand leeft en kan doen wat tie wil, dan 5 jaar leeft en dan alleen maar aan de lijn moet lopen en echt ouwe lul moet zijn.
oeps.... ik had dit nog niet gezien. Ik wieber h'm gelijk naar de medische hoek  :-* :-* :-*
Sorry, heb een beetje rotte nacht gehad. Joppe was erg huilerig en wilde niet slapen.
Dus vanochtend de kids naar KDV gebracht, ja ook Joppe die was weer blij en vrolijk en toen snelw eer terug in bed gekropen.
Tot half 1 geslapen en nog ben ik zwaar moe en heb overal pijn.

Maar goed:
Twas gisteravond nogal druk bij de Da (inloopspreekuur liep uur uit :o).
Chasey heeft flinke vochtophoping in de buik en heeft 2 prikken gehad die 5 dgn werken.
Dat komt mooi uit, want over 5 dgn mogen de hechtingen eruit en heeft hij geen ab kuur meer.
Dus dan moeten we toch terug op controle.
Da vond hem heel erg goed eruit zien, hij zag zelfs weer die ondeugende flikkering in z'n ogen.
Klopt helemaal die flinkertjes zijn al 2 dagen terug. :)

Ik heb hem gezegd, dat ik Chasey niet meer vaccineer nu hij maar klein deeltje lever over heeft.
Zijn reactie: "dat deed je toch al niet?. of in ieder geval anders dan de onwetende.!"

:D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door