Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Over de hele dag 4 x 250 gram gegeten, dus hij zit weer op zijn kilo per dag.
vanmiddag en zonet at hij zelf.
Ook heeft hij de patatjes en de komkommer die joppe op de grond had gegegooid in 2 tellen opgesnaaid.
jaja idd met kap om. :o ::)
Jolly schreef: Over de hele dag 4 x 250 gram gegeten, dus hij zit weer op zijn kilo per dag.
vanmiddag en zonet at hij zelf.
Ook heeft hij de patatjes en de komkommer die joppe op de grond had gegegooid in 2 tellen opgesnaaid.
jaja idd met kap om. :o ::)
héhé die Chasey :-* ook al heb ik, hem nooit ontmoet , hij zit  toch in mijn hart :-*
't gaat de goede kant op met die schat ( hij werkt zelfs heel hard om de rommel van de kindjes op te ruimen  :P)
Go jongen ! je komt er  :bigarmhug:
Jolly , ook voor jou veel sterkte  :-* :-* :-*
Omdatt het behoorlijk goed gaat met Chasey, ga ik Leo/Lizzy/Femke vragen of ze deze topic willen/kunnen verplaatsten naar medisch.
Daar hoort hij tenslotte tussen ;).
Mijn 1ste angst dat hij er zonder waarschuwing tussenuit zou knijpen is gezakt.
Tuurlijk weet ik dat het goed opletten blijft en ook als de hechtingen eruit zijn, zullen we zijn en ons leven moeten gaan aanpassen.
Maar ik heb liever dat hij nog 5 maand leeft en kan doen wat tie wil, dan 5 jaar leeft en dan alleen maar aan de lijn moet lopen en echt ouwe lul moet zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door