Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het belangrijkste is nu dat hij iets eet, hoor. En als hj de bus een lekker plekje vindt om comfortabel te liggen dan is dat toch prima? Boef wilde ook nooit anders. Daarvoor zette ik 's ochtends een autodeur open en dan lag ze de hele dag te snurken in een auto. :-\
Door danou2004
Iedere dag is er weer een jol!zolang hij ook maar een beetje eet en verder goed drinkt lijkt het mij toch dat het de goede kant op gaat.
Maar we blijven duimen hier en er word aan jullie gedacht want het is geen pretje als je je hondje daar zo hulpeloos ziet liggen.
Het liefst zou je de nacht nog bij ze doorbrengen..
Sterkte en natuurlijk veel beterschap en een dikke knuf!!!
Door danou2004
Hij is natuurlijk wel heel erg moe van alles en ik neem aan dat hij ook medicijnen tegen de pijn heeft?
Die kunnen er behoorlijk inhakken en hij is natuurlijk nog maar net thuis.
Heeft hij vanmiddag 1u nog wel gegeten?daar zou ik dan nog even niet over in zitten hoor, morgen weer een nieuwe dag en drinken is al geweldig..
Sterkte hoor weet dat het moeilijk is  :bigarmhug:
Door danou2004
Jolly schreef: Hij heeft nu 4 hapjes op, weer uit de hand.
in eerste hapje zat zijn amoxoralpil, die moest dus echt naar binnen en dat is gelukt.
Ook heeft hij plasje gedaan, maar nog geen ontlasting gehad.
Die komt vanzelf wel los dat kan even duren.dat had ik met danou toen ook en alles is weer goed gekomen hoor alleen had zij natuurlijk wel ff wat anders...
Fijn dat hij weer wat gegeten heeft, dring niks op want dat gaat alleen maar tegenwerken uiteindelijk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door