Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
:-\ Ik vraag me af of het wel verstandig is geweest om chasey mee naar huis te laten gaan.
Veel rust krijgt tie niet echt hier.
Fenna ontziet hem wel, maar rent en gilt en springt net als altijd.
Ook Joppe is echt niet een stil kind.
De kids liggen nu op bed en ik hoop dat Chasey nu wat meer rust krijgt en kan bijkomen en vooral wat wil gaan eten, want dat heeft hij nog niet gedaan.
:-\
Wel gedronken, gelukkig.
Door Angelique
Jolly schreef: :-\ Ik vraag me af of het wel verstandig is geweest om chasey mee naar huis te laten gaan.
Veel rust krijgt tie niet echt hier.
Fenna ontziet hem wel, maar rent en gilt en springt net als altijd.
Ook Joppe is echt niet een stil kind.
De kids liggen nu op bed en ik hoop dat Chasey nu wat meer rust krijgt en kan bijkomen en vooral wat wil gaan eten, want dat heeft hij nog niet gedaan.
:-\
Wel gedronken, gelukkig.
Ach, hij is die kinderen gewend, dus zal hij zich daar neit druk om maken toch?  Ben er een beetje van overtuigd dat als het even lukt de hond thuis beter af is, psychisch gezien dan moederziel alleen in een kliniek.
Heb je iets vloeibaars voor 'm? misschien wil hij dat wel. Sterkte met Tjeez. :-*
Door Jolly
Angelique schreef: Ach, hij is die kinderen gewend, dus zal hij zich daar neit druk om maken toch?  Ben er een beetje van overtuigd dat als het even lukt de hond thuis beter af is, psychisch gezien dan moederziel alleen in een kliniek.
Heb je iets vloeibaars voor 'm? misschien wil hij dat wel. Sterkte met Tjeez. :-*
daar heb je ook weer gelijk in, ben nu zo onzeker.  :-[
Ik zal wat boillon maken, dan krijgt hij wel vocht en wat zout binnen.

Had Bibi kippenmix voor hem ontdooit, maar ook daarvoor trekt hij z'n kop weg.
Voor onze allesvreter is dit echt heel uitzonderlijk eng.
Laatst gewijzigd door Jolly op do 11 jun 2009, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Alba
Jeetje, wat een nachtmerrie, ik kreeg kippenvel van je verhaal. Gelukkig heeft het een goede afloop, maar ik duim nog mooi even door dat Chasey helemaal herstelt!
Door pallas
Gelukkig, het blijft tot nu toe goed gaan :)

ik denki dat hij op zijn eigen stekje zich het beste kan ontspannen en de kids zijn toch ook op tijd naar bed?
Dan komt de rust ook wel.
En niet eten , tja.. dat is natuurlijk wel zorgelijk als je dat niet van hem gewent bent.
drinken is iig het belangrijkste , ik hoop dat de bouillon erin gaat.

De duimen blijven voor jullie aan het werk hoor!!!

Rustige nacht :-*
Door -Annemarie-
Het is natuurlijk niet niks, wat hij meegemaakt heeft.  :(  Logisch dat hij nog niet helemaal zichzelf is, dat komt vast wel. En hij is thuis, dat is het aller belangrijkste, voor hem waarschijnlijk ook, al kan hij dat niet zeggen. Ik zou me maar niet te druk maken om de kids en de drukte; hij weet niet beter.  ;)
Knuf voor Chasey, ik hoop dat hij morgen weer wat wil eten.  :-*

Sterkte Jol!   :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door