Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
[quote="Lizzy"]
Wanneer je overschakelt van brok naar vers heb je altijd dikke kans dat je hond ontzettend mager wordt. Dit is puur de overschakeling van veel koolhydraat naar weinig koolhydraat. Geef gerust iets meer. Vaak kun je na een aantal maanden (soms pas na 1 jaar) terugschakelen naar minder voer.
[/quote]

idd heeft het hier bijna een jaar geduurd voor ik een "normale" hoeveelheid kon voeren aan Ace
hij "mag" ong 800 gr per dag en heeft daar nu ook voldoende aan, maar dat is pas sinds een week of 3 (hij werd ineens dik ;D) daarvoor kreeg hij een kilo

Damien had gelijk een goede vertering op vers en die zit ver onder gemiddeld met maar 500 gr per dag (zou iets van 700 gr mogen hebben)

t scheelt dus echt per hond
Door Francisca
Ik ben ook erg blij dat ik het nu weet.En als Mika dik wordt krijgt hij gewoon weer wat minder.Eerst maar een kilo of twee erbij. ;)
Door Femke
geef hem anders lekkere vette tussendoortjes, rauw eitje, vette vis, vet vlees, lepel roomkaas.....

Sunday werd ook zo mager toen ik hem overgezet had, en ik gaf hem tussendoor vettige dingen, dat ging hartstikke goed.
Op een gegeven moment begon hij als een razende te groeien toen kreeg hij minder KVV en de vette hap werd afgeschaft ( 8) sorry sun)
Door Francisca
Je moest eens weten hoe Mika verwent wordt nu. ;)
Rustig aan dat wel.Hij is nu weer vrolijk en weer helemaal Mika.Schrijf ik straks nog een topic over in de bar. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door