Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Lizzy schreef:

Hebben we ook al gedaan.... :(
Misschien weten ze de uitslag nog niet :-\
Dit is echt verschrikkelijk balen,nu weten jullie nog niet waar je aan toe bent!
We wachten allemaal met veel spanning op de uitslag,
hoop zo dat die goed is.....
Door 202spots
Word er wel is zo laat nog gebeld ???
Wat vreselijk moeilijk voor L&L om nog tot morgen te moeten wachten!
Er word aan Whoofers en jullie gedacht hoor!! :-* :-*
Hang in there!!
Door Truus
Nou ja zeg ::) weer wachten , hoe kunnen ze jullie toch zoiets aan doen bah :-\.
Ben ik daar helemaal voor naar boven gestrompeld op m'n krukken :(
We duimen weer rustig verder hier en een knuffel voor woofer :-*
Door Truus
Liever kramp inde duimen dan jullie met dat wachten pffffff. Kun je morgen niet zelf bellen Lizzy? Dit is toch niet vol te houden...alweer een dag om :(
Sterkte voor jou en Leo :-*
Door Eidos
Pffffffffff Ik hoop dat jullie vandaag heel snel bericht hebben zeg !!

Ik zit tot een uur of 6 op mn werk en hoop dat tegen de tijd dat ik weer terug ben er goed nieuws is !!! Tussen mn werk door zal ik ook voor jullie duimen !! :-* :-* :-*

En veeeeeeeel knuffels voor Woofer en een lebber van Dos
Door Lizzy
DE UITSLAG VAN LEVER EN MILT IS ER!!!!!!!!!!

Lieve mensen, Whoofer heeft geen lever of milt kanker!!

Wat ze gezien hebben op de lever en milt is een reactie op de maag/darmen.

Dus wat beteft Dr Mandigers hebben we een hele zieke hond, die (als het mee zit) heel goed te behandelen is met prednison. We moeten 4 weken een hoge dosis geven en daarna afbouwen. Ondertussen is hij op zoek naar een ander middel tegen misselijkheid en deze stuurt hij naar onze DA voordat hij morgen op vakantie gaat. Over twee weken is hij terug van vakantie en belt hij ons weer. Hij is super betrokken en da's echt fijn!

Dus, lieve lieve lieve mensen: ongelofelijk veel dank voor het duimen en bidden en het branden van kaarsjes want dat heeft heel goed geholpen!!! Er is nog hoop voor onze kleine meid!!!!!!!

Liefs, Lizzy, die het allemaal nog niet zo goed kan bevatten maar wel erg blij is!
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 16 jul 2004, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Geweldig Leo en Lizzy :-* :-* :-* :-*
Gelukkig dat er geen tumoren zijn gevonden . Dit is natuurlijk ook een ernstige ziekte maar lang leve de prednison, daar kan ze nog jaren mee door hoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door