Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Paul_Barte schreef:

Jolly, verf op waterbasis kun je alleen maar verwijderen als de verf NIET droog is!!! Hetzelfde geldt voor latex. Het zijn n.l. producten die reageren met zuurstof en na droging zijn ze met geen moer meer te verwijderen (ook niet met een oplosmiddel).
Het enigste wat je kunt proberen is de 'pindakaastruc' die werkt in de meeste gevallen het beste.
In ieder geval nooit knoeien an je hond met wasbenzine, peut, terpentine of nog aggressievere middelen zoals nagellakremover (aceton) of MEK.
Mwha, latex was je er met goed warm water nog wel uit. Voor de rest ga ik met je mee ;D
Door Jolly
gonny schreef: Ik ken alleen de pindakaas truc met kauwgom in het haar!!! ;)
ja die ken ik ook, of in de vriezer als je kauwgom op een kledingstuk hebt zitten, wil ook nog wel een shelepen, maar om een ridgeback nou in de vriezer te leggen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door lekker kort
Jolly schreef:

ja die ken ik ook, of in de vriezer als je kauwgom op een kledingstuk hebt zitten, wil ook nog wel een shelepen, maar om een ridgeback nou in de vriezer te leggen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Voordat je die vriezer leeg hebt ;D ;D ;D
Door Jolly
lekker kort schreef: Voordat je die vriezer leeg hebt ;D ;D ;D
nou hij helpt wel mee om hem eerst leeg te eten dan :D ;D 8)
Door gonny
Jolly schreef:

nou hij helpt wel mee om hem eerst leeg te eten dan :D ;D 8)
Je hebt er toch 2????? ;D
Door Jolly
gonny schreef: Je hebt er toch 2????? ;D
ja de ene is een middelgrote kist en de anderee is er1 met 3,5 lade, hopelijk wordt dat binnen kort 1 super grote kist erbij en gata die emt de 3,5 lade naar mijn ouders
Laatst gewijzigd door Jolly op vr 16 jul 2004, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door