Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Het is wel te merken dat Erwin de nek van Beau onder handen heeft genomen, hij heeft er nu duidelijk last van, hij loopt weer met een hele stijve nek rond. Maar dat zal met een paar dagen wel weer over gaan. Hij is wel erg actief, wil alleen maar spelen, spelen, spelen. En dat terwijl Erwin heeft gezegd dat hij vandaag niets mag, en het de komende dagen rustig aan moet doen  ::)
Door spreeuwtje
fijn te lezen dat je iig ziet dat beau vandaag weer geweest is..
ook al is het door zijn stijve nek..  :D
dat spelen klinkt me zo fijn in de oren!!
ik leef erg mee met jullie..
maar dat heb ik al eerder gezegd.. ik herken gewoon veel in jullie verdriet en angst door wat ik met paapie heb meegemaakt.. dat heeft er goed ingehakt toen..  :'(
Door Dian
wat fijn dat het nu toch zo goed gaat........... een dikke knuffel voor Beau en we duimen dat deze behandeling hem weer een stap verder zal brengen :-* :-*
Door *Natasja*
Voorlopig heeft Beau van de 2e behandeling beduidend minder "last" als van de 1e. Zojuist is hij mee wezen wandelen, we zijn een uur weggeweest. Lekker naar het speelveld geweest, waar hij een beetje rondgesnuffeld heeft en Benthe met een vriendinnetje gestoeid heeft. Nu ligt hij weer lekker te rusten.

Arno vertelde trouwens nog dat Beau dit keer duidelijk meer op zijn gemak was bij Erwin. De eerste keer was hij nog wat argwanend, nu liep hij kwispelend op hem af  :)
Door Lefki&Amy
*Natasja* schreef: Voorlopig heeft Beau van de 2e behandeling beduidend minder "last" als van de 1e. Zojuist is hij mee wezen wandelen, we zijn een uur weggeweest. Lekker naar het speelveld geweest, waar hij een beetje rondgesnuffeld heeft en Benthe met een vriendinnetje gestoeid heeft. Nu ligt hij weer lekker te rusten.

Arno vertelde trouwens nog dat Beau dit keer duidelijk meer op zijn gemak was bij Erwin. De eerste keer was hij nog wat argwanend, nu liep hij kwispelend op hem af  :)
Fijn dat het zoveel beter met hem gaat!!!
En zo'n reactie de 2e keer op Erwin verwacht ik van Yuki ook  :)...die was ook zeer argwanend namelijk, maar ging al een heel stuk minder argwanend de deur uit.
Maar echt geweldig dat Beau vooruit gaat!!  :circle:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door