Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Ja, goed he? Afgelopen weekend dachten we eigenlijk dat hij weer terug bij af was, maar blijkbaar had hij gewoon te veel gedaan, we hadden wat visite gehad, en op die momenten heeft Beau gewoon geen rust in zijn lijf. Deze week wisselt hij de dagen steeds af: de ene dag gaat hij allebei de grote wandelingen mee, de volgende dag blijft hij 's ochtends lekker op zijn kussen liggen, dan heeft hij blijkbaar een dagje rust nodig.
Door Sanyo
Fijn dat het zo gaat gaat!
Ik vind het echt heel bijzonder dat hij zelf zo goed aan kan geven wanneer het wel of niet goed gaat, en hij zelf zijn activiteiten daaraan aanpast!
Door *Lia*
Wat een goed nieuws lees ik. Geweldig dat hij lekker mee gaat/wil. Met "plas" bedoel je op het landgoed Westkreecke ? bij Verwer achter?
Door *Natasja*
Arno is vandaag met Beau voor de 2e behandeling bij Erwin geweest. Erwin was redelijk tevreden over de vooruitgang, wat hem vooral opviel was dat Beau blijer uit zijn oogjes keek  :)

Vandaag heeft hij vooral zijn nek behandeld, want daar komen de meeste klachten vandaan. De komende dagen weer even rustig aan doen, en dan hebben we over 3 weken contact over een eventuele 3e behandeling (we hebben wel al eerder contact over hoe het gaat met Beau, maar ik begreep van Arno dat we over 3 weken pas kijken of een 3e behandeling zin heeft).

Dat was het verslag tot nu toe, Arno is op de bank in slaap gevallen vóór ik meer kon vragen  ::)
Door *Natasja*
Unique schreef: Wat een goed nieuws lees ik. Geweldig dat hij lekker mee gaat/wil. Met "plas" bedoel je op het landgoed Westkreecke ? bij Verwer achter?
Ja, klopt  :)
Door Nynke
*Natasja* schreef: Gisterochtend heeft Beau uitgeslapen (na het korte plas- en poeprondje 's ochtends vroeg), maar vanmorgen is hij weer mee de polder rondgeweest. Onderweg bij de plas lekker een beetje door het water gebanjerd en gespeeld, en daarna had hij er nog meer de vaart in, ik kon hem bijna niet bijhouden!  ;D
Hij had het enorm naar zijn zin, zijn staartje heeft bijna niet stilgestaan onderweg. Echt zo genieten... :smitten:
dat klinkt super Natasja !!!!    :) :) :) :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door