Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
wat ik zelf altijd "fijn" vind is dat iets een naam krijgt en de bevestiging dat je geen spoken ziet. Nee, echt grandioos is deze uitslag niet maar er valt waarschijnlijk "goed" mee te leven voor een bepaalde periode. Als het idd nodig is om zo'n dosis prednison te gebruiken en er is echt geen ander alternatief dan zeg ik: doen! Het kan toch nog lol in het leven van Whoofer terugbrengen.

Hoe dan ook; succes en nu nog even geduld en dan is de andere uitslag er ook :-*
Door zurca
Sterkte Lizzy en Leo, Ik hoop voor jullie dat er nu snel een einde komt aan al die onzekerheid..zodat je eindelijk weet wat er nu mis is en wat er aan gedaan kan worden..Ik duim mee voor een positieve uitlag :-*
Door geer
Ik lees dit nu pas....en ben er helemaal stil van.... :'(

Het is zo ontzettend vervelend om je allerliefste beestje zo te zien lijden....en dan dat afwachten...zou het? zou het niet? zou het toch? of toch niet? :-\
Ik kan ook niets anders doen dan heeeeel hard mee te duimen...ontzettend veel sterkte! Geef Whoofer een klein Teckelkusje van Ted en een dikke Bassetknuffel van mij! :-*
Door Eidos
Heh in ieder geval al een klein beetje meer duidelijkheid zeg !!! Nu nog de uitslagen van de biopties... Ik blijf duimen en heb maar 4 kaarsjes aangestoken vandaag ... ( misschien helpt het ;) )..

Sterkte en ik duim nog steeds voor jullie :-*!

Knuffels voor jullie en woofer en een dikke lebber van eidos
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door