Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
yuki13 schreef: Tja, dat is wel een mooie opvatting eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk altijd maar zielig..en dacht; een Yuki die niet wil wandelen, dan moet ie echt wel veel last en pijn hebben....
Soms probeer ik hem dan toch maar mee te krijgen, omdat ik bang ben dat ie anders te veel verstijfd.....en de indruk heb dat een beetje bewegen juist beter is, ondanks startpijn of opstartproblemen.
Moeilijk hoor...
Dat had ik in het begin ook, en dan "sleurde" ik hem tegen zijn zin in mee, om vervolgens te zien hoe hij steeds op de grond ging liggen omdat hij niet kon lopen. Dus dat doe ik niet meer, ik laat hem nu zelf beslissen wat hij wil. Ik weet dat hij wandelen leuk genoeg vindt om mee te gaan als hij het kan, dus als hij niet meegaat, is dat omdat hij echt niet kan.
Door *Natasja*
spreeuwtje schreef: hoe is t nu met beau??
Na de opleving van woensdag is hij langzaamaan weer achteruit gegaan. Gisternacht weer in zijn bed gepoept, en de reflex waar ik eerder over schreef, is ook weer weg. Maar de korte opleving is reden genoeg om weer hoop te hebben, dus binnenkort volgt de 2e behandeling.
Door *loes*
Ow wat jammer van de terugval, duimen draaien op volle toeren dat de volgende behandeling langer resultaat hebben.
Sterkte en een dikke knuffel voor Beau :-*
Door Eef+Stippels
*Natasja* schreef: Na de opleving van woensdag is hij langzaamaan weer achteruit gegaan. Gisternacht weer in zijn bed gepoept, en de reflex waar ik eerder over schreef, is ook weer weg. Maar de korte opleving is reden genoeg om weer hoop te hebben, dus binnenkort volgt de 2e behandeling.
He wat jammer  :(
Maar ik hoop mee voor verdere vooruitgang  :-*
Door *Natasja*
Eerlijk gezegd had ik van de 1e behandeling nog niet veel verwacht, ook omdat Erwin zei dat Beau zo ontzettend slecht was. Ik had mijn kaarten ingezet op verbetering pas na de 2e of 3e behandeling. Dus voor ons was die opleving, hoe klein ook, al reden voor een klein feestje  :D
Door Eef+Stippels
*Natasja* schreef: Eerlijk gezegd had ik van de 1e behandeling nog niet veel verwacht, ook omdat Erwin zei dat Beau zo ontzettend slecht was. Ik had mijn kaarten ingezet op verbetering pas na de 2e of 3e behandeling. Dus voor ons was die opleving, hoe klein ook, al reden voor een klein feestje  :D
:D :D
Door spreeuwtje
aan de ene kant jammer.. maar aan de andere kant was dit idd wel te verwachten..
tenminste.. dat schijnt zo te zijn.. (anders klink ik als iemand die t allemaal wel weet)  ;D
ik ben ook nieuwsgierig wanneer je de volgende afspraak hebt..
ik hoop dat dat snel is.. en dat beau weer een volgende (langere) opleving mag meemaken..  :-*
Door Lizzy
*Natasja* schreef: Aanstaande zaterdagmiddag gaat Arno met Beau naar Erwin voor de 2e behandeling.
Ik ben benieuwd! Ik hoop dat het steeds beter zal gaan met arme Beautje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door