Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kira
hé wat een mooi nieuws om te horen. En dat van het rusten klopt, hebben we hier ook gezien. Moet Beau ook meer water drinken als anders?
Door *Natasja*
kira schreef: hé wat een mooi nieuws om te horen. En dat van het rusten klopt, hebben we hier ook gezien. Moet Beau ook meer water drinken als anders?
Ja, dat klopt, ik moet goed opletten, want het is me afgelopen week al een paar keer gebeurd dat de drinkbak helemaal leeg was. Normaal gesproken komt dat eigenlijk nooit voor, dan is het meer water verversen dan water bijvullen.
Door *Natasja*
*wendy* schreef: Ik reageer niet op ieder berichtje maar volg je wel  ;)
Hopenlijk gaat het zo voort  :-*
Heel begrijpelijk hoor, dat is geen doen  ;D
Door rob w.
ik heb nu ook heeldie topic geleze en spreek uit die hoop voor jou und Beau. mijnvraag is die verbetering in jou oog nu sindsdie ostheopathie of ging ook die prednison hier gelijk aan.
Door *Natasja*
rob w. schreef: ik heb nu ook heeldie topic geleze en spreek uit die hoop voor jou und Beau. mijnvraag is die verbetering in jou oog nu sindsdie ostheopathie of ging ook die prednison hier gelijk aan.
We zijn (nog) niet begonnen met de prednison, omdat dat niet samen gaat met osteopatie, het lichaam moet vrij zijn van pijnstillers en prednison voor de behandeling. Beau heeft alleen in december een paar dagen prednison gehad. De verbetering nu is dus louter aan de osteopatie toe te schrijven.

Hij heeft overigens niet veel pijnstillers nodig gehad van de week: maandagavond 1, dinsdag 2 en woensdag overdag 1 Tramadol.
Door *Natasja*
yuki13 schreef: En hoe gaat het vandaag met Beau???  :D
Vandaag tot nu toe eigenlijk hetzelfde als gisteren: geen verbetering, maar ook geen verslechtering. Als het zo blijft tot de 2e behandeling, denk ik dat we al heel blij zijn  :)

Ik ben benieuwd of hij vanmiddag weer mee gaat naar het bos, of dat hij net als gisteren en dinsdagmiddag besluit thuis te blijven.
Door Lefki&Amy
*Natasja* schreef: Vandaag tot nu toe eigenlijk hetzelfde als gisteren: geen verbetering, maar ook geen verslechtering. Als het zo blijft tot de 2e behandeling, denk ik dat we al heel blij zijn  :)

Ik ben benieuwd of hij vanmiddag weer mee gaat naar het bos, of dat hij net als gisteren en dinsdagmiddag besluit thuis te blijven.
Heb hier ook wel eens een weigeraar...en dan sta ik dus voor noppes met de riem in mijn handen en de wandelschoenen aan  :(
Wel vreemd hoor...vroeguh was het altijd jubelstemming als het zover was.......
Nou ja, hij mag het op zijn tempo doen hoor....maar het geeft soms wel even wat verdriet.
Heeft Beau het nu droog kunnen houden s nachts??
Door *Natasja*
Vandaag weer een redelijke dag; vanmiddag is hij meegeweest naar het bos waar hij heerlijk op zijn gemakje heeft lopen struinen  :)

Vanavond na het eten wilde ik nog een rondje lopen, wat langer dan normaal. Maar Beau ging steeds in de remmen en liep steeds om te kijken. Dus na 100 meter ben ik omgedraaid en heb Beau weer naar huis gebracht en ben met Benthe naar het speelveld geweest.

Ik vind het zo bijzonder dat Beau zelf zijn grenzen aangeeft. "Vroeger" was het altijd maar gaan, gaan, gaan bij hem totdat hij er bij neerviel, nu lijkt hij heel goed naar zijn eigen lichaam te luisteren en geeft aan mij aan of hij wil wandelen of niet.
Door Lefki&Amy
*Natasja* schreef: Vandaag weer een redelijke dag; vanmiddag is hij meegeweest naar het bos waar hij heerlijk op zijn gemakje heeft lopen struinen  :)

Vanavond na het eten wilde ik nog een rondje lopen, wat langer dan normaal. Maar Beau ging steeds in de remmen en liep steeds om te kijken. Dus na 100 meter ben ik omgedraaid en heb Beau weer naar huis gebracht en ben met Benthe naar het speelveld geweest.

Ik vind het zo bijzonder dat Beau zelf zijn grenzen aangeeft. "Vroeger" was het altijd maar gaan, gaan, gaan bij hem totdat hij er bij neerviel, nu lijkt hij heel goed naar zijn eigen lichaam te luisteren en geeft aan mij aan of hij wil wandelen of niet.
Tja, dat is wel een mooie opvatting eigenlijk.
Ik vind het eigenlijk altijd maar zielig..en dacht; een Yuki die niet wil wandelen, dan moet ie echt wel veel last en pijn hebben....
Soms probeer ik hem dan toch maar mee te krijgen, omdat ik bang ben dat ie anders te veel verstijfd.....en de indruk heb dat een beetje bewegen juist beter is, ondanks startpijn of opstartproblemen.
Moeilijk hoor...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door