Paul_Barte schreef: Morgenochtend is gelukkig lekker snel Ivonne...heel veel succes!!Maandag Paul!!!

Ik duim hoor!!
Moderator: Lizzy
Paul_Barte schreef: Morgenochtend is gelukkig lekker snel Ivonne...heel veel succes!!Maandag Paul!!!
Ivonne schreef: hij wordt maandagochtend geopereerd. Hij moet er om half negen zijn. Bas wordt bij "gewoon" bij de DA geopereerd. De man staat goed bekend (doet o.a. ook kruisbandoperaties en ED problemen, etc) en is de DA van de dierentuin hier in Arnhem.Dat klinkt hartstikke goed Ivonne. Wat zou het heerlijk zijn als Bas in de positieve 50% gaat vallen! Ik ga hopen en duimen enzo, maar ik heb er een goed gevoel over!
Ik heb er een goed gevoel bij hoe alles gegaan is en benaderd is geweest door hem sinds ik hier kom. Ik heb er ook vertrouwen in dat de operarie door een kundig iemand uitgevoerd gaat worden.
Ivonne schreef: hij wordt maandagochtend geopereerd. Hij moet er om half negen zijn. Bas wordt bij "gewoon" bij de DA geopereerd. De man staat goed bekend (doet o.a. ook kruisbandoperaties en ED problemen, etc) en is de DA van de dierentuin hier in Arnhem.Als de betreffende Da Henk. L. is wil je hem dan de groeten van mij doen
Ik heb er een goed gevoel bij hoe alles gegaan is en benaderd is geweest door hem sinds ik hier kom. Ik heb er ook vertrouwen in dat de operarie door een kundig iemand uitgevoerd gaat worden.
Ivonne schreef: Yep, het is idd Henk L. die Bas gaat opererenwha, ik ben jaloers. Hij is echt het enige wat ik vreselijk mis nadat ik uit Arnhem ben vertrokken![]()