Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lefki&Amy
spreeuwtje schreef: :circle: :daisy: :daisy: :daisy: :groupwave2: :guitar2:   :yeah: :rock: :lolabove: :bigarmhug:

jullie mogen nog voorzichtig blij zijn..
maar ik doe even een rondedansje als je het niet erg vindt..    ;D
owwww, laat die vent alsjeblieft zijn gitaar stemmen zeg!!!  ;D
Door Lizzy
Jeetje Natasja, dit klinkt echt heel goed!!! Wat geweldig!!!!! Nou, en nu gaan we keihard verder duimen dat deze ontwikkeling zich door gaat zetten :-*
Door Elf
Ik hoop zo dat de verbetering zich doorzet! Heb dit topic van het begin af aan gevolgd maar niet gereageerd. Nu Mees deze week zo ziek was merkte ik hoe fijn het is om steun van BP te hebben..... Dus ik ga proberen mn leven te beteren en vaker te reageren ipv alleen maar te lezen.

Kom op Beau! Het gaat de goede kant op!!!
Door spreeuwtje
yuki13 schreef: owwww, laat die vent alsjeblieft zijn gitaar stemmen zeg!!!  ;D
seg seg.. willie mijn gietaar niet afkraken?  >:(  ;D
ik word helemaal jolig van die arme beau.. :P
Door Charlie Angel
Jeetje Natasja, heel erg voorzichtig zijn we toch wel heel blij voor jullie.
Gaat dit er dan toch voor zorgen dat Beau weer een heel stuk lekkerder in zijn velletje omt en van zijn pijn afkomt?
De duimen blijven hier op volle toeren duimen voor jullie mannetje! :-*
Door *Natasja*
Vanmiddag is Beau weer niet mee wezen wandelen. Hij is verder vandaag goed ter been, slaapt alleen veel. Ik denk zelf dat zijn lichaam nu zo druk bezig is te herstellen (dat vertelde Erwin ook, dat osteopatie het lichaam niet geneest, maar het aanzet om zichzelf weer te herstellen), dat dat veel energie vraagt van hem en dat hij daarom meer rust dan normaal.
Door Eef+Stippels
*Natasja* schreef: Vanmiddag is Beau weer niet mee wezen wandelen. Hij is verder vandaag goed ter been, slaapt alleen veel. Ik denk zelf dat zijn lichaam nu zo druk bezig is te herstellen (dat vertelde Erwin ook, dat osteopatie het lichaam niet geneest, maar het aanzet om zichzelf weer te herstellen), dat dat veel energie vraagt van hem en dat hij daarom meer rust dan normaal.
Laat hem maar lekker slapen en genezen  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door