Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
Leo schreef: Ik ben een beetje ziekjes...

Afbeelding
AAAAAAAHHHH!!
wat is ie zielig!!!
maar hij/zij (weet eigenlijk niet) ligt wel heerlijk!
sterkte hoor!!! :-*
Door Femke

Afbeelding
:'( :'( :'( :'( :'( jeetje wat een schrik, lieve Lizzy en Leo. Maar.....houd alsjeblift de moed erin, wij blijven stug door duimen en bidden :-* :-* :-* :-*
Door casangio

Afbeelding
Gadsamme, Lizzy en Leo, wat erg als je hond ziek is, ik hoop vurig voor jullie dat het spoedig goed komt met whoofer.
Ik zie ook dat ze lekker in een bia bed ligt of zie ik het verkeerd????
Door Lizzy
Hoi Alma, ja, het is inderdaad een biabed met daarin een stapel dekentjes. Vindt ze lekker en daar krabt ze dan steeds een ander nestje van!

Dank jullie wel allemaal, voor het meeduimen! Gisterenavond heeft Whoofer 4 schijfjes Rodi gegeten en vanmorgen 2! Ze heeft nog geen eetlust op volle oorlogsterkte, maar voor een hond die onder narcose is geweest en een leverpunctie heeft gehad...., vind ik het heel wat! Helaas had ze vanmorgen wel het hele huis ondergespuugd.... grote plas geel water....
Door casangio
Lizzy schreef: Hoi Alma, ja, het is inderdaad een biabed met daarin een stapel dekentjes. Vindt ze lekker en daar krabt ze dan steeds een ander nestje van!

Dank jullie wel allemaal, voor het meeduimen! Gisterenavond heeft Whoofer 4 schijfjes Rodi gegeten en vanmorgen 2! Ze heeft nog geen eetlust op volle oorlogsterkte, maar voor een hond die onder narcose is geweest en een leverpunctie heeft gehad...., vind ik het heel wat! Helaas had ze vanmorgen wel het hele huis ondergespuugd.... grote plas geel water....
Dat ze eet is een goed teken, dan heeft ze wel trek.
We blijven vin ieder geval voor haar duimen.
Door casangio
CaSanGio schreef:

Dat hij eet is een goed teken, dan heeft hij wel trek.
We blijven vin ieder geval voor hem duimen. Het is gek maar onze honden preferen ook het biabed boven de andere. En je kunt zien dat jullie whoofer er ook graag in ligt want het ziet er zo knus uit voor hem
Laatst gewijzigd door casangio op wo 14 jul 2004, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Pffffffff Jeej Lizzy en Leo .. ik lees dit nu pas en schrik er wel een beetje erg van ... Arme woofer.. zo ziekies maar toch eten :-*..

Hier brand nog steeds een kaarsje voor jullie en mn duimen beginnen aardig blauw te worden inmiddels ;) :-*.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door