Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Hee lieve mensen, we doen ons best de moed erin te houden. Wie weet is het iets dat te verhelpen is met medicijnen of wie weet kan zij toch nog wel geopereerd worden. Want het redelijk goede nieuws is natuurlijk dat een heel groot deel van haar lever er wel goed uit ziet! Ja toch! En ook honden kunnen een deel van hun lever missen. Nu liggen de plekken op een lastige plek, maar zolang niemand tegen ons zegt "onmogelijk" vinden we alles nog mogelijk.

Hoe dan ook, we hopen, bidden en duimen dat we haar nog zo lang mogelijk op een leuke manier bij ons kunnen houden!

We starten overigens vandaag wel met een dagelijkse hoeveelheid prednison... niet leuk, niet gezond, helemaal niet voor Whoofer want ze wordt daar dik van en gaat erg veel drinken, maar we hebben het gevoel dat we geen keus hebben. We kunnen niet langer toe blijven kijken hoe zij bijna haar maag uit d'r lijffie kotst.... Ze is gewoon te vaak te misselijk dus dat moet dan maar.

Pfff, wat een toestanden. Op zulke momenten wordt altijd weer zo haarscherp duidelijk hoeveel je eigenlijk van zo'n hond houdt.....

Overigens: mijn petje weer af voor de WagenRenk. Wat een verschrikkelijk lieve mensen daar allemaal! Toen ik stond te janken (tenslotte hadden we net gehoord dat er rare plekken in de lever en milt zitten) terwijl Whoofer onder narcose werd gebracht, gaf de anethesiste mij een zakdoekje en begon een heel lief gesprek over Whoofer en haar mooie kar zodat ik al snel weer door mijn tranen moest lachen. Zij en Dr Mandigers en Dr Schmidt (echografie) zijn allemaal even lief en rustig en aardig. En ze nemen de tijd voor je en leggen dingen fatsoenlijk uit. Je krijgt dan ook niet het gevoel dat zij denken dat ze tegen een nitwit staan te praten, maar gewoon heel serieus, van mens tot mens. Echt geweldig!
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 13 jul 2004, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chooky
Tuurlijk laten we de moed niet zakken Lizzy :) :-*
Ik schrok alleen een beetje (erg) van je berichtje. het klinkt zo eng, plekken op de lever en de milt... :'(
Je weet nu in ieder geval (zeer waarschijnlijk) waar de klachten vandaaan komen en als de uitslagen binnen zijn, kun je er ook gerichter wat aan gaan doen, toch?
Ik duim me nogsteeds helemaal het schompes en er gaat weer een nieuw kaarsje voor Whoofer aan!!!
Whoofer moet gewoon nog heel lang hier bij jullie blijven!!!!
Hele dikke knuffels voor jullie en een :-* op de neus van Whoofer
Door Paul_Barte
Ook Jos en ik zijn geschrokken van dit toch onverwachte bericht........hou je taai hè (ook voor Leo natuurlijk)!!
Geef Whoof een extra knuf en we gaan gewoon verder met duimen. :-*
Door Lizzy
chooky schreef: Ik schrok alleen een beetje (erg) van je berichtje. het klinkt zo eng, plekken op de lever en de milt... :'(
Hele dikke knuffels voor jullie en een :-* op de neus van Whoofer
(ben me ook helemaal de klere geschrokken hoor Eva. Ik had dit echt niet verwacht....).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door