Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door -Annemarie-
We hopen en duimen hier dat jullie Beau op de +5 gaan krijgen!  :)

Wat je schrijft over die 'ribbel' is wel heel apart. Tristan had ook zo'n ribbel; niet helemaal bovenop zijn rug, maar meer net achter de ribbenkast aan de boven/zijkant. Wij hebben ook altijd gedacht dat het een soort vetrolletje was.  :-\

Sterkte voor Beau, en natuurlijk ook voor jullie.  :-*  :bigarmhug:
Door *Natasja*
tristan schreef: We hopen en duimen hier dat jullie Beau op de +5 gaan krijgen!  :)

Wat je schrijft over die 'ribbel' is wel heel apart. Tristan had ook zo'n ribbel; niet helemaal bovenop zijn rug, maar meer net achter de ribbenkast aan de boven/zijkant. Wij hebben ook altijd gedacht dat het een soort vetrolletje was.   :-\

Sterkte voor Beau, en natuurlijk ook voor jullie.  :-*  :bigarmhug:
Het zit bij Beau zo'n 15 centimeter boven zijn staart, op het achterste deel van zijn rug.
Door Charlie Angel
Ik hoop zo onwijs dat Beau zich nu in de loop van de twee weken veel beter zal gaan voelen, weer lekkerder in zijn velletje komt!
Dat water drinken herken ik van mijzelf ook wel als ze mijn spieren hebben behandeld, dan drink ik ook veel, moet ook.
De duimen zullen hier draaien voor je mannetje. :-*
Door *Natasja*
*Dorothea* schreef: Hoe voelt Beau zich vandaag, Natasja?
Belabberd... Het was vanmorgen zelfs zo erg, toen Arno hem in de auto wilde tillen om met hem naar een natuurgebied net buiten het dorp te rijden (waar honden alleen aangelijnd mogen lopen, dus ideaal nu met Beau), hij zoveel last had dat hij heel zielig weer op zijn kussen ging liggen.

Maar goed, Erwin had al aangegeven dat hij in eerste instantie meer last kon krijgen, dus we waren er op voorbereid.
Door *Dorothea*
*Natasja* schreef: Belabberd... Het was vanmorgen zelfs zo erg, toen Arno hem in de auto wilde tillen om met hem naar een natuurgebied net buiten het dorp te rijden (waar honden alleen aangelijnd mogen lopen, dus ideaal nu met Beau), hij zoveel last had dat hij heel zielig weer op zijn kussen ging liggen.

Maar goed, Erwin had al aangegeven dat hij in eerste instantie meer last kon krijgen, dus we waren er op voorbereid.
Ach gos, arm ventje  :'( hopelijk voelt ie zich snel weer beter, de behandeling slaat in ieder geval aan.
Door *Natasja*
*Dorothea* schreef: Ach gos, arm ventje  :'( hopelijk voelt ie zich snel weer beter, de behandeling slaat in ieder geval aan.
Ik vind het een beetje vroeg om te zeggen dat de behandeling aanslaat. Het feit dat hij gisteren 4 uur in de bench in de auto heeft gelegen, kan natuurlijk ook zorgen voor meer last vandaag. We wachten gewoon nog even af  :)
Door henneke
heb jij nog gemerkt dat zijn poep zo onwijs stinkt de eerste keer na een behandeling ? bij Bo is het elke keer zo stinken niet normaal meer .
ik hoop dat de kerel zich snel weer wat beter voelt  ;)
Door *Natasja*
henneke schreef: heb jij nog gemerkt dat zijn poep zo onwijs stinkt de eerste keer na een behandeling ? bij Bo is het elke keer zo stinken niet normaal meer .
ik hoop dat de kerel zich snel weer wat beter voelt  ;)
Wat me wel opviel, is dat hij vandaag wat slappere ontlasting heeft dan normaal, mijn neefje die hier logeert, vroeg al of hij buikpijn of keelpijn heeft  ;D Gisteren heeft hij niet gepoept, dat is ook wel opvallend. Vannacht heeft hij zijn hele kussen ondergeplast.

En, voorzichtig positief bericht: vanmorgen stond hij bij de voordeur klaar om met de lange ochtendwandeling mee te gaan, dat is de afgelopen maanden maar een paar keer gebeurd. Dus ik heb hem meegenomen, en hij heeft harstikke goed meegelopen  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door