Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hij heeft zojuist wat carnibest gegeten. Misschien niet erg verstandig op een lege maag, maar hij vrat het gulzig op. Hij ligt nu te bibberen bij Jan.
Heb hem toegestopt met een wollen dekentje (sil he, niet Jan ::))
Ik denk dat ik vanavond die kap nog maar omlaat, en hem morgen een oude boxershort van jan aandoe, (als ie dat wil) gaatje erin voor het staartje. Dan kan ik hem tenminste in de gaten houden overdag.
Die kap is zo lastig, hij butst overal tegenaan, en blijft dan heel dom staan, zo van, ik kan niet verder, help me dan :-\
Hou hem maar lekker warm en je zult zien dat het morgen al een heel stuk beter gaat Jeanne.
Ook een goed idee is om een babyrompertje aan te doen maar ik weet niet of Syl daar nog in past ;D
Knuf voor Sil :-*
Laatst gewijzigd door Truus op ma 12 jul 2004, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Truus schreef: Hou hem maar lekker warm en je zult zien dat het morgen al een heel stuk beter gaat Jeanne.
Ook een goed idee is om een babyrompertje aan te doen maar ik weet niet of Syl daar nog in past ;D
Knuf voor Sil :-*
whahahaa, denk niet dat ie daar nog in kan met zijn lange lijf!
hahaha
Wat zijn ze dan toch super zielig he?
Het liefste ga je dan zelf janken :'(
Troost je ;)
Morgen is hij waarschijnlijk weer helemaal(half ;D)het ventje,geef Sil maar een lekkere knuf :-* en stop hem naast Jan onder zijn warme dekentje.
Door Francisca
Hoe is het nu met Sil?Is hij al een beetje van de schrik bekomen?Het is me toch wel wat hoor;zo ben je het mannetje en na een bezoekje bij de DA ben je helemaal niet meer het mannetje ;D ik bedoel niet helemaal ;D
Ik ga nu eerst maar eens koffie drinken.Ik geloof dat ik nog niet echt wakker ben. ;D
Geef Sil maar een kusje van mij :-*
Hi Jeanne

hoe gaat het met "het ventje"
ik weet nog van Joep dat hij de volgende dag weer helemaal de oude was, alleen dan dat hij iets van een hangzakje had, wat nu mooi strak staat. ;)
hij liep de eerste dagen wel een beetje wijdbeens :P
Ik lees deze topic nu pas en wat zie ik staan:
Het is niet zo'n grote operatie :o :o :o :o :-X :-X :-X

Dat moeten vrouwen zijn die dat vinden ;D ;D ;D

Hopelijk gaat alles weer een beetje met Sil.
En idd de eerste dagen / weken kan het nog redelijk opgezet zijn, maar dat trekt snel weg.
Sjakie schreef: Ik lees deze topic nu pas en wat zie ik staan:

Hopelijk gaat alles weer een beetje met Sil.
En idd de eerste dagen / weken kan het nog redelijk opgezet zijn, maar dat trekt snel weg.
het is inderdaad een grote operatie, dus vond ik het ook zo idioot dat hij, Joep, er de volgende dag niks geen last van scheen te hebben, alleen dan dat wijdbeens lopen dan, maar hij begon even vrolijk door te gaan met rijden op benen, niet dat hij dat lekker vond maar toch.
als je niet lekker bent, is dat het laatste waar je als hond, geopereerd aan juist dit vitale deel, niet aan denkt, toch :-\
Door Francisca
Sjakie schreef:

;D ;D ;D
Wij hebben er meestal meer problemen mee dan de hond.Die huppelt na een paar uur weer vrolijk rond. ;D ;)
Meneer Sil eet weer als vanouds. Maar ik houd de kap nog even om, hij zit er veel aan te peuteren als ik ook maar eventjes niet kijk >:( Dus voordat ie de hechtingen eruit heeft gebeten, toch maar ff de kap omlaten.
Bes vind die kap wel leuk om in te bijten :-\ gelukkig maakt Sil zich daar niet druk om.
Door jeanne
sjonge jonge, de ene bassetpup staat boven op de tuintafel, en de andere kan met zijn lange neus nog net bij de hechtingen!!!!!!!!!! Ik had nog een kap van Freule liggen, die is een stuk groter, nu kan hij er niet meer bij. Maar ik hoop dat ie wel blijft zitten vannacht, want hij is ietsje wijder. Zal ik voor de zekerheid hem maar een onderbroek aan doen???????
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door