Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mister T
pffffffffff,daar zeg je wat...afblijven als ik niet thuis ben!!uh.........ik ben dus gewoon constant thuis omdat ie er niet afblijft als ie alleen is....verband moet voorlopig er wel omheen omdat het finaal open is en door z'n scheurpartij het nog dieper is dan het was en er dus vuil in kan komen....maar ben het met je eens dat het in de open lucht sneller zou genezen maar dat zal nog wel ff duren....misschien kun je die naam achterhalen voor mij??zou misschien voor tim iets kunnen zijn?
Door Mister T
Nee ordell,dáár begin ik niet aan,heb een zeer beroerde ervaring met mijn mechelse herder hiervoor,werdaabloednerveus van en aangezien Tim nog géén 2 jaar is en dit al z'n 4e "operatie"is,wil ik 'm dát niet aandoen.
Ik slaap nu al bijna een week op de bank om 'm in de gaten te houden en als het moet nog 6 weken maar een kap doe ik 'm niet op....wel fijn dat je meedenkt  :-* :-/
Door Mister T
Tja,daar heb je gelijk in....maar toch... :-/ ik denk dat Tim ook zo'n neuroot wordt als ie dat ding omkrijgt plus het feit dat,áls ie dat ding op heeft,overal tegenaan knalt en of ik daar blij mee ben dan??Maar goed,ik kan het proberen want wat je zegt over die 5 min. slapen...ja,daar heb ik ook al over gedacht maar het gekke is,net als bij m'n kinderen als ze ziek zijn,dat ik er op lig,ik ben aan 1 kant doof maar hoor meteen als ik slaap of Tim aan z'n poot zit die zich vervolgens de pl***** schrikt als ik dan TIM!!! roep  :-/ ga maandag wel ff naar de dsz om te kijken of ze er 1 hebben....
Door ine
pam, anders hebben ze ze ook bij de da!!!
als je hem dat ding omdoet, doe dan zelf alsof het heel normaal is!! ga niet zielig praten, maar wees even keihard!! kap om en in de bench!! alleen, als je zelf even weg bent, of naar bed gaat! zolang je bij hem bent, hoeft hij hem niet op!!
als hij zielig gaat liggen doen, dan zeg je maar gewoon, dat hij op moet houden, draai je om en loop weg!!
jaja, ik weet het, ik kan makkelijk praten, maar zoals ik je vandeweek al zei{ de hond ziet aan jouw houding, hoe hij moet reageren!!! dus ........... gewoon niet reageren en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is!! het is tenslotte voor zijn bestwil, ook al begrijpt hij dat niet!!!
sterkte meid en knuffels!!! :-*
Door Paul_Barte
Pammetje....

Ben het helemaal met Ine en Ordell eens wat betreft die kap  ::)

Timber helpt in 30 seconden alles naar de knoppen wat er weken over doet om weer te helen!!
Zo'n lampekap is geen porem en Timber zal het misschien niet leuk vinden maar so what?
Ik vind een heleboel dingen ook niet leuk maar soms overkomt je iets waar je geen f*** aan kan doen...
Voor een hond bepaalt zijn baasje dan wat het beste voor hem is  ;) (of dit nu leuk is of niet).

Timber is NIET zielig, Timber heeft een ongelukje gehad en jij als baas doet wat het beste is voor Timber (en voor jezelf). Je kunt die hond ONMOGELIJK 24 uur per dag in de gaten houden........indien je dat ga proberen ben JIJ straks zielig en lig je voor pampus en heeft Timber geen baasje voor onbepaalde tijd en dat is WEL zielig.

Succes!
Paulus
Door Mister T
Paulien en Ordell,ben het echt wel eens met wat jullie zeggen maar als een hond een nerveus karakter heeft is zo'n hoed echt geen uitkomst!!Niet dat Tim nerveus is maar de rust zelve is ie ook niet vandaar mijn besluit geen kap!!
Maaaaaaaaaaaaaaaaarrrr,eigenwijs als ik ben....zal ik luisteren en Timmieboy zo'n ding opzetten want (ben het wéér met jullie eens  ;D)ik weet ook dat als het straks gaat genezen de jeuk ondraaglijk kan zijn en dan,in 1 tel,we weer terug bij af zijn....
En nee,dame en heren,hij IS wel zielig maar IK doe niet zielig,ga gewoon zeggen dat ie heel mooi is ;D want dat verstaat ie wel ;)
Door Mister T
Het gaat redelijk,vandaag geen pijnstiller(ging goed) en samen op de steiger gezeten aan het water  ;D kinderen in het water en Tim keek verlekkerd toe  :-/ alleen  na het eten ging het weer ff niet goed.... >:( hij lag te slapen en ik ernaast met een boekie tot kindlief riep...en ik FF ging kijken  :'( :'( wég verband en weer op z'n wond zitten knagen!!!!!!! >:( schiet lekker op zo  :-/ morgen moet ik om 9 uur weer bij cor zijn dan maar gelijk een kap vragen...tis echt niet anders  :-/
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door