Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door flin
nou, 't virus heeft Walcheren bereikt..... >:(

Cornish heeft donderdag gespuugd, gespogen en alles er uitgegooid...
vrijdag wel water gedronken, en ook dat er hop uitgegooid; misselijk en buikpijn..zow zielug... :-[
zaterdag wassie vlak, dozig, wat apatisch, maar wel aan wat prutbrokjes gelikt, en 't water bleef er in
en vandaag, heeftie wat hapjes prut gegeten, en gedronken en alles nog binnengehouden....; hij lijkt/kijkt wat 'normaler'...

nummer 2 heeft gister niet gegeten; en vandaag z'n water in de vensterbank gespuugt...

vreselijk, om ze zo te zien.... :(
Door Lefki&Amy
flin schreef: nou, 't virus heeft Walcheren bereikt..... >:(

vrijdag wel water gedronken, en ook dat er hop uitgegooid; misselijk en buikpijn..zow zielug... :-[
zaterdag wassie vlak, dozig, wat apatisch, maar wel aan wat prutbrokjes gelikt, en 't water bleef er in
en vandaag, heeftie wat hapjes prut gegeten, en gedronken en alles nog binnengehouden....; hij lijkt/kijkt wat 'normaler'...

nummer 2 heeft gister niet gegeten; en vandaag z'n water in de vensterbank gespuugt...

Sjo, die is lang onderweg geweest.... ;D
Maar wel heel zielig hoor!!
Heel veel beterschap voor ze!!! En sterkte voor jou!!
Door flin
yuki13 schreef: Sjo, die is lang onderweg geweest.... ;D
Maar wel heel zielig hoor!!
Heel veel beterschap voor ze!!! En sterkte voor jou!!
die aflandige wind hadden jullie mogen houden... ;)

ze zitten nu alledrie te dommelen in't zunnetje...'t mag wat ons betreft heeel snel overwaaien 
Door maddoc
ah sjips,
daar zit je niet op te wachten,
kunnen ze ook niet iets gegeten hebben wat niet goed was oid?

wmb mag de wind zo blijven, want ik wil het hier niet hebben :P

beterschap voor de beestjes!
Door verwonderd
flin schreef: nou, 't virus heeft Walcheren bereikt..... >:(

Oh jeetje...

2 maanden er over gedaan dus.

Sterkte Flin, voor jullie EN voor je poezels. Het is geen leuk virus, ja, ik begrijp dat je je enorme zorgen maakt en het niet leuk is de poezels zo te zien.

desnoods maar wat ik toen ook met Lolita heb gedaan: infuusje er in. Ze knapte er echt zo enorm van op en ik ben er van overtuigd dat ze toen veel sneller is opgeknapt.
Door flin
maddoc schreef: ah sjips,
daar zit je niet op te wachten,
kunnen ze ook niet iets gegeten hebben wat niet goed was oid?

wmb mag de wind zo blijven, want ik wil het hier niet hebben :P

beterschap voor de beestjes!
alles kan natuurlijk..., maar katzels zijn wel zo aardig om alles binnen uit te spugen....;
en dus aan mij om 't uit te pluizen; dawwas duidelijk delen duif, en verder water ( geen gal gelukkig) en gras met water, (geen vreemde dingen) ze zijn wel op de bak geweest, dus ook geen verstopping (klein sigaartje)  en daarnaast: op't moment dat ze al minder lekker zijn, willen ze ook niet meer uit de tuin...

cornish eet weer beetjes ;
heb een schaal aan afhaalmenu gemaakt, om ze te verleiden:
        kleine beetjes witvis, kipfilet, fijn rundgehakt, prutzakje, en geweekte brokjes....(prachtig gerangschikt... ::) )

nummer 2, heeft weinig gespuugd verder en eet weer mondjesmaat kipfilet en gehakt....
verder slapen ze nog veel...maar geen buikpijn meer

'k hou ze als 'n havik in de smiezen: Wat ga je doen? Wat heb je gedaan? ojjoj...ze zullen wel denken...

help hopen dat nummer 3; onze Miep, niet aan de beurt komt...; die heeft al zo weinig body...
Door flin
Lo schreef: Oh jeetje...

2 maanden er over gedaan dus.

Sterkte Flin, voor jullie EN voor je poezels. Het is geen leuk virus, ja, ik begrijp dat je je enorme zorgen maakt en het niet leuk is de poezels zo te zien.

desnoods maar wat ik toen ook met Lolita heb gedaan: infuusje er in. Ze knapte er echt zo enorm van op en ik ben er van overtuigd dat ze toen veel sneller is opgeknapt.

ze dronken/drinken  wel echt veel meer dan dat ze normaal doen...,
  en heb de huid flexibiliteit goed in de gaten gehouden...

als Miep 't krijgt, zou dat 'n hele goede zijn Ja!
was dat alleen vocht, of ook nog wat anders?
Door maddoc
dus het braken is voorbij nu?
dan gaat het iig al weer iets beter en zolang ze iig maar wel wat eten.
'verkeerd' kan ook in de zin van 'niet goed meer'..

sterkte met en voor het spul.
Door verwonderd
heel schandalig, ik weet alleen maar dat het een infuus met vocht was, er zat vast nog iets bij. Het was in de week dat dochterlief jarig was, besloot om over te stappen naaar een andere school. Ik liep zo ongeveer op mijn wenkbrauwen omdat ik mij erg druk maakt om Lolita natuurlijk.

Dat was de reden om haar een infuus te geven, ze was (nog) niet uitgedroogd, maar ze vrat en dronk niet. Dus was het preventief voor kat (maar achteraf denk ik vooral voor mij  :-[ )

hoestnu met de katjes?
Door flin
vanmorgen lag er nog wel brokprutje-spuug onder de tafel, maar 'k weet helaas niet van wie....

en ja, 't gaat zeker beter, al eten ze nog niet zoals normaal, maar idd ze eten

'niet goed meer' ...uhm ; mocht er per ongeluk een licht afwijkende geur aan onze vergeten kipfilet zitten,
en 'k zet 't de katzels voor....draaien ze acuut om....

ze krijgen hier eigenlijk meest superverse producten (direct ingevroren) van de poelier,  en geen 'geurtjes' oid....mwjah, wat kan er nog meer aan mankeren?

'k ben blij dat 'k maar 3 katzelkinders heb.... ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door