Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: en dan moet-ie ook nog bij de bank passen, toch?Hoezo 'ook nog'....?? Meer vereisten heb ik niet hoor![]()
flin schreef: nou, 't virus heeft Walcheren bereikt.....Sjo, die is lang onderweg geweest....
Cornish heeft donderdag gespuugd, gespogen en alles er uitgegooid...
vrijdag wel water gedronken, en ook dat er hop uitgegooid; misselijk en buikpijn..zow zielug...
zaterdag wassie vlak, dozig, wat apatisch, maar wel aan wat prutbrokjes gelikt, en 't water bleef er in
en vandaag, heeftie wat hapjes prut gegeten, en gedronken en alles nog binnengehouden....; hij lijkt/kijkt wat 'normaler'...
nummer 2 heeft gister niet gegeten; en vandaag z'n water in de vensterbank gespuugt...
vreselijk, om ze zo te zien....
yuki13 schreef: Sjo, die is lang onderweg geweest....die aflandige wind hadden jullie mogen houden...
Maar wel heel zielig hoor!!
Heel veel beterschap voor ze!!! En sterkte voor jou!!
flin schreef: nou, 't virus heeft Walcheren bereikt.....Oh jeetje...
Cornish heeft donderdag gespuugd, gespogen en alles er uitgegooid...
vrijdag wel water gedronken, en ook dat er hop uitgegooid; misselijk en buikpijn..zow zielug...
zaterdag wassie vlak, dozig, wat apatisch, maar wel aan wat prutbrokjes gelikt, en 't water bleef er in
en vandaag, heeftie wat hapjes prut gegeten, en gedronken en alles nog binnengehouden....; hij lijkt/kijkt wat 'normaler'...
nummer 2 heeft gister niet gegeten; en vandaag z'n water in de vensterbank gespuugt...
vreselijk, om ze zo te zien....
maddoc schreef: ah sjips,alles kan natuurlijk..., maar katzels zijn wel zo aardig om alles binnen uit te spugen....;
daar zit je niet op te wachten,
kunnen ze ook niet iets gegeten hebben wat niet goed was oid?
wmb mag de wind zo blijven, want ik wil het hier niet hebben
beterschap voor de beestjes!
Lo schreef: Oh jeetje...
2 maanden er over gedaan dus.
Sterkte Flin, voor jullie EN voor je poezels. Het is geen leuk virus, ja, ik begrijp dat je je enorme zorgen maakt en het niet leuk is de poezels zo te zien.
desnoods maar wat ik toen ook met Lolita heb gedaan: infuusje er in. Ze knapte er echt zo enorm van op en ik ben er van overtuigd dat ze toen veel sneller is opgeknapt.