Cadiz is een moeilijke eter, vooral waar hij echt voor moet werken.
Verder heeft Binkie veel aanpassingmoeilijkheden gehad maar die eet nu bijna alles en de rest ook. Soms heeft de hele meute wat moeite met orgaan.
Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Tinus lust zelfs plastic zakkenHou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten, van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overal![]()
pike schreef: Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten, van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overalStomme honden ookHet is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen :-X
tieneke schreef: Stomme honden ookJa, slechtehebben ze wel smaak?
![]()
pike schreef: Ja, slechteKan ik net zo goed een zak Lidl brokken voor zijn neus zetten![]()
tieneke schreef: Kan ik net zo goed een zak Lidl brokken voor zijn neus zettenNou nee dat is voor Pike wat vissenwormen zijn voor Armagnac: , die hoeft hij niet![]()
pike schreef: Nou nee dat is voor Pike wat vissenwormen zijn voor Armagnac: , die hoeft hij nietHeb het nog nooit geprobeerd ???![]()