Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nyncke
Cadiz is een moeilijke eter,  vooral waar hij echt voor moet werken.

Verder heeft Binkie veel aanpassingmoeilijkheden gehad maar die eet nu bijna alles en de rest ook. Soms heeft de hele meute wat moeite met orgaan.
Door Butch
Tja, alles gaat erin, behalve fazant, haas en ree. Zelfs een heerlijke hertenrib die tegen de haas aangelegen heeft blijft liggen.  :-[ Verder gaat gelukkig alles erin. Inclusief bodem van de bak als die niet vast zat.
Door Lizzy
Linga lust, voor zover ik weet, alles. Hoewel ik haar nooit duif heb gegeven omdat mijn andere honden dat absoluuuuut NIET eten (en Linga was nog niet geboren toen ik duif probeerde).

Pinkel lust geen duif en eet met lange tanden parelhoenkarkas. Ze eet het wel, ze is te gierig om het te laten liggen voor de andere twee. Vette vis is ze ook niet dol op, eet ze ook met lange tanden, tenzij ik het in kleine stukjes knip. Hert vindt ze ook niet om over naar huis te schrijven. Ze eet alles, puur omdat er teveel concurrenten op de loer liggen. Zou ik haar alleen hebben, zou ze meer problemen geven.

Brutus lust geen duif en eet verder alles.
Door Sanyo
Sanne is echt een kliko, die echt eet alles als het maar enigszins eetbaar is....
Tika lust alleen geen fazant, toen ze eraan rook, keek ze me al aan met een blik alsof ik haar wilde vergiftigen.
Toen ze door had dat er echt niets anders kwam, heeft ze het geprobeert, 2 x er op gekauwd en deinsde toen terug.
Ze vond het volgens mij echt smerig :-X
Door - Judith -
Sam eet alles, en met smaak. Ik word altijd heel blij als ik haar zie eten  :).

Bruin lust geen konijn, en mutst tegenwoordig wat met zijn zalmkop. Door de groentemix moet een scheppie hütttenkäse om hem te motiveren die op te eten. Verder vindt hij alles lekker.
Door pike
tieneke schreef: Tinus lust zelfs plastic zakken  :-X
Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten,  van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overal  >:(  Het is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen  :-X
Door tieneke
pike schreef: Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten,  van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overal  >:(  Het is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen   :-X
Stomme honden ook  ::) hebben ze wel smaak?  :-\
Door pike
tieneke schreef: Kan ik net zo goed een zak Lidl brokken voor zijn neus zetten  ::)
Nou nee dat is voor Pike wat vissenwormen zijn voor Armagnac: , die hoeft hij niet  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door