spreeuwtje schreef: wat raar toch allemaal!!!Toevallig dat je hierover begint Lyda. Dit schoot mij gistermiddag ook door het hoofd, temeer daar onze eigen DA dit een paar jaar geleden al ter sprake bracht, toen Beau in vrij korte tijd last kreeg van diverse gewrichten. Ik wilde de orthopeed daar gistermiddag over bellen, maar die was al weg, de assistente zou een bericht naar hem mailen en hij belt met er maandag over terug. Maar ik heb inmiddels zelf zitten googlen, en de klachten die bij Lyme horen, passen toch niet helemaal in het beeld wat Beau laat zien, met name de incontinentie zie ik nergens terug.
het zijn nou niet bepaald kleine klachten die hij heeft.. zijn problemen lijken me toch aanzienlijk..
raar dat er niks gevonden wordt..
ik begrijp je dubbele gevoel..
nou is er de laatste tijd veel over lime te doen met teken..
ik heb de symptomen vaker gelezen.. en niet alles van beau past daarbij..
maar is hij daar wel eens op getest??
vermoeidheid en zwabberen hoort er toch wel bij?
Maar wat mij wel steeds meer door het hoofd speelt, is de DM waar ik in het begin van het topic over sprak, en wat de DA liet vallen toen de incontinentieklachten bij Beau begonnen. Dus dat ga ik maandag aan de orthopeed voorleggen. En ik ga hem dan meteen vragen hoe hij over osteopathie denkt, ik wil graag weten hoe hij er tegenover staat. Niet dat we de vraag wel of niet naar de ostheopaat, compleet van zijn oordeel daarover laten afhangen, maar ik wil het gewoon weten