De katzels krijgen hier geen rund, in ieder geval maakt dat geen vast deel uit van het menu. Als ik een beetje gemalen rundergehakt over heb, dan krijgen ze af en toe wat.
Ik weet dat veel mensen hier op barfplaats aanraden om zoveel mogelijk verschillende diersoorten te geven. Uiteraard is dat super als je de mogelijkheid hebt om zo gevarieerd te voeren. Maar goed, niet iedereen kan dat en moet al in zn handjes knijpen met 2 of 3 verschillende diersoorten
1 dag per week krijgen ze vis en dat is per week wat anders. Soms sardientjes haring of spiering, soms witvis/tonijnfilets of zalm wat ik op dat moment in huis heb.
Ik heb 1 dag per week "kwarteldag" dan krijgen de katten dus kwartels die ik als compleet zie
De rest van de dagen vul ik op met verschillende diersoorten. op dit moment heb ik voor de poezels in de vriezer:
kvv: carnibest (voor mn jongste kat) kip (nek, rug, vleugels en de kippenorgaantjes), konijn (karkasjes, orgaantjes), eend (nek, vleugels en orgaantjes), lam (spiervlees en hart) parelhoenkarkas (dit moeten ze delen met de honden

) struisvogel: spiervlees, kalkoen; spiervlees haasspiervlees, wild afsnijsels; spiervlees van verschillende diersoorten, botmix 1 van herby voor de kieskeurige (en 1 tandeloze) poezen
Ik moet wel bekennen dat niet alles er makkelijk in gaat hoor. De harde diersoorten gaan er hier wat moeilijker in (konijnkarkas/ parelhoen en eendenvleugels) het kauwen van deze botjes kost ze echt moeite.
het meeste bestel ik bij herby en hier en daar van losse adresjes
succes met menuutjes freubelen