Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
Pffft wat is het toch moeilijk als je dieren klachten gaan krijgen, je blijft hopen en proberen en gelukkig komt het vaak weer goed.
Maar dat hele proces is zo pittig om te dragen...
Door Lefki&Amy
Heb een beetje hetzelfde met Yuki. Morgen ga ik voor de 3e keer naar den Hoek, naar de holistische dierenartsenpraktijk in de Bilt. De 1e keer is Yuki met acupuntuur behandeld en heeft ie de 1e 3 dagen na de behandeling alleen maar slechter gelopen, daarna een paar dagen wat beter. Toen ik 2 weken later voor de 2e behandeling ging, waren we weer terug bij af. Dus besloten om het neuraal therapie te geven, voor een wat beter en langduriger effect. Meteen na de behandeling liep hij al beter, dat heeft een week geduurd. Nu weer terug bij af. Morgen de 3e behandeling...ik ben benieuwd. We hebben afgesproken dat we 3x behandelen en dan kijken of het voldoende resultaat biedt, anders stoppen er ermee. Moeilijk hoor, deze zoektocht... :-\
Voor Beau hoop ik dat de 2e injectie een super effect scoort!!!  :)
Door *Natasja*
Beau heeft nog steeds veel last van zijn struikelpartij van vorige week, hij strompelt nu maar een beetje  :-\ Rechtsvoor en linksachter heeft hij nu veel last van, dus dat loopt moeilijk.

Alsof andere honden ruiken dat hij slecht uit de voeten kan, moet de 1 na de ander hem hebben. Gisteren weer de bouvier van de hoek, die altijd losloopt  :-X Ik stond al klaar om hem een oplawaai te verkopen als hij op Beau zou klappen (sorry, maar dat is echt een rothond. Hij is al eens bij mij tegen mijn knie geklapt toen hij Benthe wilde grijpen toen ze nog maar een half jaar was, ik heb er 6 weken last van gehad), maar een flinke brul was voldoende. Baasje stond verderop met de handen in de zakken toe te kijken  >:(
Door me and my boys
ach meis, wat is het toch kl*te als ze wat mankeren, ik hoop dat je toch verbetering strakjes ziet bij beau..
enne die bouvier had bij mij ook kunnen vliegen, en de baas ook...
Door *Natasja*
Ja, klopt. Aanstaande vrijdag krijgt hij zijn 2e injectie, ik hoop dat deze nog beter aanslaat. Want de eerste heeft wel degelijk wat gedaan, alleen was het maar van korte duur.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door