Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
*Natasja* schreef: Ik heb vanochtend telefonisch contact gehad met de orthopeed. Hij vond het een goed teken (net als wij) dat er in ieder geval goede reactie is geweest op de injectie, zij het dan maar voor een paar dagen (wat inderdaad vaker voorkomt). Wat natuurlijk ook positief is (vind ik misschien nog wel belangrijker voor Beau), is dat hij sinds de injectie niet meer in zijn mand gepoept heeft.

We gaan dus volgende week vrijdag voor de 2e injectie en hopen, dat deze nog meer (en langer) effect heeft. En ik zal er dit keer nog beter op letten, dat hij geen gekke dingen gaat doen zodra hij zich weer beter voelt. Dus geen sprintjes achter Benthe aan etc. Desnoods houd ik hem 2 weken, of zolang nodig is, aan de lijn. Dat zal ik dan volgende week nog wel even bespreken met de arts.

We blijven hoop houden dat het goed komt met Beautje Kadootje!  :)
Dat klinkt goed. Ik hoop met je mee!
Knuffel voor Beau!
Door *Natasja*
Vrijdagavond kon Beau zijn urine weer niet ophouden toen we na een verjaardag thuiskwamen, gelukkig stond hij wel buiten op de oprit. En vanochtend vroeg stond hij op uit zijn mand om mee te gaan wandelen en poepte onderweg naar de voordeur in de gang  :'(
Door *Natasja*
Dian schreef: hè bah :( wanneer moet je nu weer naar de DA met hem???

Geef hem maar een lekkere dikke knuffel van mij :bigarmhug: :bigarmhug:
Aanstaande vrijdag krijgt hij zijn 2e injectie. Knuffel is in dank aanvaard  :-*
Door *Natasja*
henneke schreef: arme jongen  :'( :'(
Hij heeft sowieso een rotweek achter de rug, 2 honden hebben geprobeerd om op hem te rijden en diezelfde middag is hij over zijn voorpoot gestruikeld (zijn slechte), waarbij deze dubbelklapte. Misschien heeft dat er allemaal wel mee te maken, want hierdoor gaat hij natuurlijk niet beter lopen  :-\ Hij heeft 2 hele rustige dagen achter de rug nu, hij heeft alleen rondjes aan de riem gelopen. Maar zelfs die leken al te veel voor hem.

Hopelijk brengt komende week meer geluk voor hem...
Door -Annemarie-
*Natasja* schreef: Hij heeft sowieso een rotweek achter de rug, 2 honden hebben geprobeerd om op hem te rijden en diezelfde middag is hij over zijn voorpoot gestruikeld (zijn slechte), waarbij deze dubbelklapte. Misschien heeft dat er allemaal wel mee te maken, want hierdoor gaat hij natuurlijk niet beter lopen  :-\ Hij heeft 2 hele rustige dagen achter de rug nu, hij heeft alleen rondjes aan de riem gelopen. Maar zelfs die leken al te veel voor hem.

Hopelijk brengt komende week meer geluk voor hem...
Sterkte Natasja, dit is echt waardeloos.  :'( :'(

Ook van mij voor jullie en Beau een dikke  :bigarmhug:  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door