Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
-Saskia- schreef: Hmmm, jammer dat de verbetering niet wil blijven.  :(
Misschien wil ik wel te veel en te snel hoor, en is dit heel normaal. Er zullen tenslotte ook niet voor niets 3 injecties nodig zijn  :-\
Door suzanne 1
Hoi

Weet niet of het hetzelfde is, maar mijn duitse herder kreeg ook steeds meer verlammingsverschijnselen. Ging steeds slechter lopen en kon op een gegeven moment nog maar heel moeilijk opstaan. Bleek dat zijn bekken scheef stond en zijn ruggenmerg daardoor afgekneld werd. Heb het recht laten zetten en nu loopt en rent en springt hij weer.
Moet het wel in de gaten blijven houden want het blijft een zwakke plek en moet dus een paar keer per jaar rechtgezet worden maar hij doet het nu zo super.
Misschien dat je er wat aan hebt.
Succes
Door Miranda en Pepper
*Natasja* schreef: Misschien wil ik wel te veel en te snel hoor, en is dit heel normaal. Er zullen tenslotte ook niet voor niets 3 injecties nodig zijn  :-\
Dat denk ik eerlijk gezegt ook.

Sterkte met afwachten
Door *Natasja*
Ik heb vanochtend telefonisch contact gehad met de orthopeed. Hij vond het een goed teken (net als wij) dat er in ieder geval goede reactie is geweest op de injectie, zij het dan maar voor een paar dagen (wat inderdaad vaker voorkomt). Wat natuurlijk ook positief is (vind ik misschien nog wel belangrijker voor Beau), is dat hij sinds de injectie niet meer in zijn mand gepoept heeft.

We gaan dus volgende week vrijdag voor de 2e injectie en hopen, dat deze nog meer (en langer) effect heeft. En ik zal er dit keer nog beter op letten, dat hij geen gekke dingen gaat doen zodra hij zich weer beter voelt. Dus geen sprintjes achter Benthe aan etc. Desnoods houd ik hem 2 weken, of zolang nodig is, aan de lijn. Dat zal ik dan volgende week nog wel even bespreken met de arts.

We blijven hoop houden dat het goed komt met Beautje Kadootje!  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door