Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door brie
:-\ :-\

das niet zulk heel mooi nieuws voor je

maar de operatie zal vast heel goed verlopen en je appelsientje zal vast weer snel van de lekkere zon in de tuintjes kunnen genieten!!!  :-*
Door YaYa
Ach Koekje, wat jammer dat Sientje toch nog onder het mes moet. Geef haar straks maar een dikke knuffel. En hopelijk rent ze over een paar weekjes weer als een rode appelsien door het huis.
Door ibbi
yuki13 schreef: Hé Ibbi, mag ik vragen wat het gemiddelde gewicht is van jouw katten???
?
ja tuurlijk mag dat, omdat ?

de zwaarste jongens zijn 6 tot 7 kilo ( zit ragdollbloed in - maar zijn sinds ze op kvv staan toch ruim een halve kilo afgevallen! mocht ook wel want ze waren flink aan de maat  :D)
de andere jongens zitten rond de 5 kilo
de poezen 3,5 tot 4 kilo

Lily - flink overgewicht na probleem met hormonen - was 6 kilo, nu al 1 kilo afgevallen!!!!
ben ik echt blij mee - heb een jaar geprobeert haar op dieetbrok te laten afvallen - nooit gelukt natuurlijk, maar nu gaat t perfect  :)

Borre is nu 4,1 kilo ( 6 maanden )
Door ibbi
koekje schreef: mijn eerstgeborene is bij de dokter achtergebleven en ik mag om 5 uur bellen.
:bigarmhug:

da's balen zeg, toch opereren? heel veel sterkte met wachten, en we duimen voor Sien!
Door Lefki&Amy
Oh, nee, Koekie....Sientje toch onder het mes???
En haar achter laten...erg hè...ik vind dat altijd zo sneu voor de beestjes...je kunt het ze niet uitleggen hè.
Maarrrrrr....nog even en het is 17uur en dan mag ze weer mee en kan ze straks weer pijnvrij huppelen. Daar doe je het toch voor hè.
Sterkte!!  :bigarmhug:
Door -Annemarie-
koekje schreef: mijn eerstgeborene is bij de dokter achtergebleven en ik mag om 5 uur bellen.
Heel veel sterkte; ik hoop dat ze hierna goed opknapt en nergens meer last van heeft.  :-* :bigarmhug:
Door Lefki&Amy
ibbi schreef: ?
ja tuurlijk mag dat, omdat ?

de zwaarste jongens zijn 6 tot 7 kilo ( zit ragdollbloed in - maar zijn sinds ze op kvv staan toch ruim een halve kilo afgevallen! mocht ook wel want ze waren flink aan de maat   :D)
de andere jongens zitten rond de 5 kilo
de poezen 3,5 tot 4 kilo

Lily - flink overgewicht na probleem met hormonen - was 6 kilo, nu al 1 kilo afgevallen!!!!
ben ik echt blij mee - heb een jaar geprobeert haar op dieetbrok te laten afvallen - nooit gelukt natuurlijk, maar nu gaat t perfect  :)

Borre is nu 4,1 kilo ( 6 maanden )
Op de foto's zien de meesten er inderdaad wat aan de maat uit, vandaar mijn vraag  :D
Heb er zelf ook 1 die echt te zwaar is (6,4 kg), maar ik geef hem heel weinig, alleen heeft ie dus nog ergens anders een eettentje ontdekt  >:(
Ze krijgen nog br*kken, ik overweeg om over te stappen en hoop dat Nachi daardoor afvalt....(of hij verhuist permanent naar zijn eettentadresje.. :()
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door