Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door DJARA
Hallo dar ben ik weer even.
Sorry dat ik jullie zo lang in onwetendheid heb gelaten.
Maar met GAIA gaat het "goed".
Hij dartelt hier nog vrolijk rond en is blij en erbij!!
Wel merk je dat hij langzaam maar zeker achteruit gaat.
Je merkt het aan hem als je buiten bent, hij wil vol op meedoen met de andere maar houd dit maar kort vol.
Normaliter wandel ik zo'n uur tot anderhalf s'morgens, maar merk dat nu na drie kwartier het accuutje echt leeg raakt.
Nu met dit mooie weer maakt het niet uit, ik ga gewoon lekker ergens zitten met de mannen en we rusten dan wat uit.
Om vevolgens na een tijdje weer huiswaarts te keren en dan lekker eten te maken voor ze.
Hij eet gewoon weer met de pot mee zeg maar en we zijn dus gewoon weer aan het BARFen!!
En............WE GENIETEN!!!!!!!!!

Hier wat foto's met tekst van het Beauceronforum.

Ik weet niet wat Djara hier aan BAIke heeft vertelt, maar BAIke moest er erg om lachen!!
Afbeelding

Ik herder jou...NIET ik herder jou!!! Niet ik JOU.... NIET ik.......
Afbeelding

Hee Jeroen...als ik het nou heeeeel lief vraag............................kusje???
Afbeelding

Zeg doe eens rustig aan, het is warm hoor.
Afbeelding

Heerlijk setje!!
Afbeelding

GAIA heeft een Beauceronvriendinnetje, LorenneBINKS maar eigenlijk mag ik dat niet weten,maar ja.. ;) ::) :)
Lorenne??? Had je het over Lorenne?, gaat ze komen?????
Afbeelding

[Lorenne!!! sdfsdf Kijk eens wat ik heb voor jou!!!
Afbeelding
Tot zover deze up date.
Dank jullie allen voor de warme belangstelling!!!
En ik beloof dat ik van af nu iig wekelijks even zal laten weten hoe het gaat met mijn GROTE GAIAman!!!!!
:-*
Laatst gewijzigd door DJARA op ma 20 apr 2009, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sandra43
Even een kleine update over Maud. Morgen moet ze voor de op een na laatste keer naar Terneuzen voor chemo en 13 mei voor de laatste keer. Dat is precies 11 maanden nadat we te horen kregen dat ze kanker had. Het gaat eigenlijk heel goed met haar en als ze die laatste chemo krijgt zijn we een heel eind, dat wil zeggen dat de kanker tot dat moment door de chemo weg blijft. We moeten dan ook stoppen met de Prednisolon. We zijn heel benieuwd hoe het dan verder gaat.

Jeroen wat fijn dat het nog steeds "goed" gaat met die grote GAIA-man. Wat is tie sterk. Raar dat je op de foto's niet eens ziet dat hij zo ziek is. Geef hem een dikke knuffel!!!!!!!! 

Vero hoe is het met Arne?
Door Lefki&Amy
sandra43 schreef: Even een kleine update over Maud. Morgen moet ze voor de op een na laatste keer naar Terneuzen voor chemo en 13 mei voor de laatste keer. Dat is precies 11 maanden nadat we te horen kregen dat ze kanker had. Het gaat eigenlijk heel goed met haar en als ze die laatste chemo krijgt zijn we een heel eind, dat wil zeggen dat de kanker tot dat moment door de chemo weg blijft. We moeten dan ook stoppen met de Prednisolon. We zijn heel benieuwd hoe het dan verder gaat.

Jeroen wat fijn dat het nog steeds "goed" gaat met die grote GAIA-man. Wat is tie sterk. Raar dat je op de foto's niet eens ziet dat hij zo ziek is. Geef hem een dikke knuffel!!!!!!!!   

Vero hoe is het met Arne?
Succes morgen en heel veel beterschap voor Maud!!!
Door DJARA
OOohhh wat goed om te lezen!!!!!
Die MAUD stoer hoor, dat ze het allemaal zo goed doet!!!!!
Alweer 11 maanden, jeetje wat gaat die tijd toch snel...............................
Wel heel spannend straks als jullie stoppen met de chemo en uiteindelijk ook met de Prednisolon, VOLHOUDEN MAUD!!!!!!

Ik duim voor jullie morgen!!!
Succes!!!!!!!!
Door DJARA
GAIA......GAIA is nog er nog steeds...
Hij is wel veel moe en slaapt veel , heel veel.
Maar als hij wakker is, is hij blij en vrolijk.
En als we naar buiten gaan rent hij vrolijk rond en daagt Djara volop uit.

Gisterochtend werden we wakker, en ik kijk hem aan.....ik zie zijn lege blik, zijn afwezigheid... ik schrik, ik denk...zou dit de dag zijn, het lijkt of hij er klaar mee is.......
We staan op en gaan even later naar buiten.
En daar begint meneer te rennen als of het een lieve lust is, dansen, springen, rennen.
Ik stond echt te kijken met grote ogen,............ waar haalt hij opeens die kracht vandaan??????

Gistermiddag heeft hij ineens een pijnlijke poot, die in een paar uur kneiterdik en warm wordt.
Een teen is enorm gezwollen, de huid staat helemaal strak en is loei warm, en hij wil er niet meer op staan, ook heeft hij koorts 39,8

Afbeelding

Afbeelding

DA gebeld, om half acht mogen we terecht.

Daar bleek dat er een behoorlijke ontsteking in zijn poot zat,,,,gdvrrrrrr.
Antibiotica maar weer en een pijnstiller.
Weer naar huis en s´avonds een kort heel kort rondje en in bed.
Weer thuis ging meneer Gigant "gewoon" op de bank liggen.
Terwijl dit toch echt niet de bedoeling is, maar goed, ik maak graag een uitzondering.
Afbeelding

Vanmorgen bleek dat de AB kuur z´n werk goed doet, en was de poot al aardig geslonken en de koorts behoorlijk gezakt!!!
En.... hij kon gelukkig weer redelijk lopen, wel een beetje manke Nelis, maar goed, het gaat de goede kant op.

Een lullig splintertje kan dus nu dit soort dingen veroorzaken, omdat zijn weerstand bijna nul is.
Zojuist tijdens de avond wandeling rende hij weer lekker rond.
Je begint nu wel aan hem te zien dat hij ziek is, zijn vacht wordt echt minder en op sommige plekken zijn de haren heel stug en op andere plekken zit er alleen nog de ondervacht.
Ook zijn koppie wordt smaller..............
Maar ondanks alles is zijn blik ook vaak stralend en open.
Afbeelding

Wat valt er te zeggen, voorspellen wanneer het gaat gebeuren kan ik niet.....dat het niet lang meer duurt, dat is wel duidelijk.
Door jt
goh jeroen ik heb je hele verhaal gelezen.wat heb je allemaal al achter de rug zeg.ik krijg er de kriebels van,want dit is misschien wat mij ook allemaal te wachten staat.ik wens je veel sterkte en hou je sterk.
Door vero001
hey hier ben ik eindelijk weer.

Amai jeroen blij te horen dat het "GOED" gaat met GAIA.
Hoe gaat het met zijn pootje?
Geniet van elkaar ze, prachtige foto' s van hem.
Je ziet niks aan hem.

Hey sandra, de laatste keer geweest amai ....... zal wel raar doen hé.
Ik moet nog 4 maal gaan en dan is het gedaan. Als ik eraan denk wordt ik wel wat zenuwachtig.
Ik hoop dat die stomme cellen hun kalm houden dan.
Arne had van deze keer een blauwe plek aan zijn infuuspoot. Daar heeft hij een beetje last van.
Maar met goede zalf  die ik insmeer  gaat dat wel beter.

Ik heb ondertussen al een afspraak om met arne naar de kapper te gaan als we de prednisolon afbouwen.
Want hij heeft ondertussen een dikke vacht gekregen. Als die medicatie dan stopt gaat dat haar allemaal loskomen. Dus op 11 juli gaan we naar de kapper en wordt al het loszittende haar eruit geblazen.
Zal een pak frisser zijn voor mijn bernertje.

Mensen, geniet met volle teugen van jullie dikke vriend.

Vele groetjes en ik beloof om niet zo lang meer te wachten voor ik reageer.
Jeroen en sandra we zetten hem op hé.

Dikke knuffel vero en arne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door