Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door brie
hihi, nou dit loopt lekker door elkaar heen..

gelukkig maar dat het beter lijkt te gaan!!! Nu doorzetten sien!!! als deze stijgende lijn doorzet moet het over een week of wat toch wel de goede kant op gaan!
Door koekje
het gaat nog steeds best redelijk goed, ik ben voorzichtig positief.
sien waggelt al minder tot bijna niet meer. met grote stappen maken is het pootje nog wel een beetje gevoelig.

ze is wat vrolijker en wat meer haar vervelende zelf  :D
ze jaagt ot meer op, springt meer en makkelijker, graaft de watersilo van ot uit en zegt meer purr. ik heb nu de hele tijd een neus met kwijl op mn arm zitten waar purrende geluiden achter vandaan komen, maar dat is vast omdat ze honger heeft (de kuikens zijn nog niet helemaal ontdooid).

misschien  dat ik vandaag even de dokter bel om te vragen of ze nog meer pilletjes moet, of dat ze al zonder toekan.

op een ander forum heb ik gelezen dat een katje van de bovenste plank van een krappaal was gevallen en die heeft 3 weken pijn gehad. daarna nooit meer een luxatie van de patella en die kat is nu al 4.
Door verwonderd
koekje schreef: het gaat nog steeds best redelijk goed, ik ben voorzichtig positief.
sien waggelt al minder tot bijna niet meer. met grote stappen maken is het pootje nog wel een beetje gevoelig.

ze is wat vrolijker en wat meer haar vervelende zelf  :D
ze jaagt ot meer op, springt meer en makkelijker, graaft de watersilo van ot uit en zegt meer purr. ik heb nu de hele tijd een neus met kwijl op mn arm zitten waar purrende geluiden achter vandaan komen, maar dat is vast omdat ze honger heeft (de kuikens zijn nog niet helemaal ontdooid).

misschien  dat ik vandaag even de dokter bel om te vragen of ze nog meer pilletjes moet, of dat ze al zonder toekan.

op een ander forum heb ik gelezen dat een katje van de bovenste plank van een krappaal was gevallen en die heeft 3 weken pijn gehad. daarna nooit meer een luxatie van de patella en die kat is nu al 4.
duimen blijven draaien dus voor Sien  ;)
Door koekje
met de laatste 3 pilletjes heb ik de dosering teruggebracht tot 1 per dag. vandaag heeft ze de laatste gekregen.
het gaat nog steeds redelijk, maar we zijn er nog niet. ik merk dat met sommige dingen ze toch wat last heeft. er stond een bordje op de salontafel met een snoeppapiertje erop. dat wilde ze pakken, en ze ston op haar achterpoten tegen de tafel aan. dat was iets te veel van het goeie en ze wilde weer op haar zij liggen. even gaan zitten was genoeg en daarna sprong ze op de tafel. ik zie ook dat met grotere sprongen de poot soms nog een beetje wankel is.
ik denk dat ik dinsdag ofzo even de dokter bel en de boel doorspreek. of ik het nog een weekje aanzie (eventueel met extra pilletjes) of dat opnieuw langskomen toch echt noodzakelijk mocht zijn.
Door koekje
vandaag de dokter gebeld.
sien mag voor nog een week pilletjes, deze ga ik zo ophalen. daarna wilde de dokter sien wel zien, of er nu wel of geen verbetering is. omdat het bij een jonge kat kan vergroeien. natuurlijk heb ik vooral liever niet dat sien artrose krijgt of dat een kruisband aan de zijkant vastgroeit, dus dan maak ik gelijk een afspraak voor volgende week.
Door ibbi
gelukkig gaat t wel een stuk beter dan in 't begin ~ goed dat je 't nog een weekje de tijd kunt geven.
rustig aan doen Sientje  :-*
Door koekje
het lijkt weer iets minder te zijn, maar misschien ook omdat ik het net zag. ik wilde lekker uitslapen en draaide me nog eens om. totdat ik een vreselijk putlucht rook en daarna een gravende ot op bed had.
de putlucht kwam van sien; die had een blikjesdrol weggelegd in een kattenbak op de slaapkamer. en omdat sien niet goed kan onderdekken (die begraaft alleen haar eigen poten), verspreidde het aroma zich door de hele kamer  :yucky:
toen ik opkeek, keek ot me al schuldig aan en sjeesde gelijk van het bed af. zelfs sien kwam even graven op de deken. ik ben gaan voelen en het was nat.  :-X
ot wilde door de rotlucht niet op de kattenbak, wat ik me goed voor kan stellen.
toen ik ook bezig was met wakker worden, kwam sien naast mn hoofd zitten. ze hinkte weer met het pootje en kon maar moeilijk op bed komen en er overheen lopen.
Door -Annemarie-
Hé jakkes!  :(  Ik had hier gisteren nog even gelezen en het ging zo goed....  Sterkte Koekje, ik hoop dat het herstel toch doorzet. Misschien heeft ze even een dipje en gaat het morgen weer beter.  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door