Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
We zijn nu 3 dagen verder, en we hebben het idee dat de injecties inderdaad aanslaan. Gisteren trok hij voor het eerst sinds maanden weer een sprintje achter Benthe aan. We hebben hem wel meteen bij ons geroepen, want hij moet het echt nog wel even rustig aan doen. Zijn achterhand is natuurlijk nog niet je van het, maar dat is een kwestie van spieren en conditie gaan opbouwen als we groen licht krijgen van de orthopeed.

Ook de bijwerkingen lijken te gaan afnemen: na 2 zeiknatte dagen en nachten  :P was hij vannacht weer droog.
Door *Natasja*
Na een duidelijke verbetering van een paar dagen, waarbij ik zag dat hij zijn achterpoten weer redelijk normaal neerzette, gaat het sinds vrijdag weer minder. Helaas heb ik de orthopeed afgelopen woensdag niet kunnen spreken, ik denk dat hij ziek was, want op het antwoordapparaat van de kliniek stond dat hij woensdag 22 april weer bereikbaar is voor telefonisch spreekuur. Komende woensdag dus even overleggen. Want ik vraag me af of de tijdelijke verbetering voldoende was voor een vervolgbehandeling  :-\
Door Lizzy
*Natasja* schreef: Na een duidelijke verbetering van een paar dagen, waarbij ik zag dat hij zijn achterpoten weer redelijk normaal neerzette, gaat het sinds vrijdag weer minder. Helaas heb ik de orthopeed afgelopen woensdag niet kunnen spreken, ik denk dat hij ziek was, want op het antwoordapparaat van de kliniek stond dat hij woensdag 22 april weer bereikbaar is voor telefonisch spreekuur. Komende woensdag dus even overleggen. Want ik vraag me af of de tijdelijke verbetering voldoende was voor een vervolgbehandeling  :-\
Ai, ja, die verbetering was dan inderdaad wel van korte duur.... He bah, ik hoopte eigenlijk dat je zou schrijven dat het geweldig ging! Nou ja, even afwachten dus maar weer op de orthopeed.... Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door