Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hoi Leo en Lizzy
Ik ben nu pas een beetje aan het bijlezen
Wat kl te zeg en dan dat afwachten tot je iets weet
Ik wens jullie heel veel sterkte en ee dikke kus voor WOOFER
Even iets anders vorige week of iets langer geleden ben ik begonnen met de honden in te spuiten met teatree olie tegen de teken
na twee keer de honden te hebben behandeld kreeg shiva kotsaanvallen
in de vroege ochtend wij dachten dat het kwam omdat hij een lege maag had
dus ben ik alleen shiva drie keer per dag gaan voeren
en hem heel scherp in de gaten gaan houden
maar wat mij opviel was dat het was begonnen na het inspuiten toen ben ik daar mee gestopt en shiva kots niet meer
de andere hadden nergens last van
shiva krijg gewoon twee keer per dag eten geen teatree meer of het aan de olie ligt weet ik niet maar ik vond het wel heel erg toevallig allemaal
mischien kan je hier iets mee
gr shiva en nogmaals heel veel sterkte en ik zal ook voor jullie duimen
yalla schreef: Ach jeetje wat een droevenis allemaal.
Ik zit hier niet meer met droge ogen. Zie het helemaal voor me hoe Whoofer in haar eigen koets naar de baasjes wordt gereden. :'(
Wat zeg je dat weer mooi! Maar het was ook wel mooi, onze meis in haar eigen koets met die lieve trouwe oogjes :'(!
Hitam schreef: Hebben ze wel al met de scoop gekeken?
Ja, ze hebben met de scoop gekeken vandaag en dat heeft geen uitsluitsel gegeven. Zie pagina 13 (want daar staat ook nog speciaal een tip voor jou :D).
[quote="Lupa"]
Lizzy, heb je gevraagd aan je DA waarom hij die medicijn gegeven heeft? wat was zijn reden en wat zegt hij over de bijverschijnsels?
[/quote]
Nee, ik heb mijn DA nog niet gesproken.... Maar dit middel schijnt wel normaal gesproken voorgeschreven te worden en Dr Mandiger zei vandaag ook dat ze er "overgevoelig" voor was. Ik kreeg de indruk dat dat wel vaker voor komt
[quote="SHIVA"]
Hoi Leo en Lizzy
Ik ben nu pas een beetje aan het bijlezen
Wat kl te zeg en dan dat afwachten tot je iets weet
Ik wens jullie heel veel sterkte en ee dikke kus voor WOOFER
Even iets anders vorige week of iets langer geleden ben ik begonnen met de honden in te spuiten met teatree olie tegen de teken
na twee keer de honden te hebben behandeld kreeg shiva kotsaanvallen
in de vroege ochtend wij dachten dat het kwam omdat hij een lege maag had
dus ben ik alleen shiva drie keer per dag gaan voeren
en hem heel scherp in de gaten gaan houden
maar wat mij opviel was dat het was begonnen na het inspuiten toen ben ik daar mee gestopt en shiva kots niet meer
de andere hadden nergens last van
shiva krijg gewoon twee keer per dag eten geen teatree meer of het aan de olie ligt weet ik niet maar ik vond het wel heel erg toevallig allemaal
mischien kan je hier iets mee
gr shiva en nogmaals heel veel sterkte en ik zal ook voor jullie duimen

[/quote]
Op zich een waardevolle tip! (die moeten we onthouden!). Maar ik heb niks gebruikt op Whoofie of de andere honden, dus ik vrees dat het iets anders is...
Ach , arme Whoofer......ze heeft het maar weer gehad.
En Leo en Lizzy voor jullie nog een weekje spanning...
Gelukkig is ze in goede handen en is jullie gevoel over de behandeling goed.
Laten we hopen dat het iets van een maagontsteking is en daarom bloeddoorlopen en een vreemde kleur.
En dan de droefogen in haar Whoofermobiel.....zag het inderdaad ook helemaal voor me, de schat....
Goh, dus nu weten jullie nog niks. Arme Woofer !
Ik ga maar weer verder duimen. Wat moet je toch een geduld hebben he.
Zo te horen is de Kliniek wel goed en....welke hond wordt in haar woofmobiel uit de O.K. gereden ;D Dat is toch geweldig ;D
Sterkte Lizzy en Leo en...geef Woofer een zachte knuffel.
jammer dat jullie niet meer duidelijkheid hebben gekregen maar wel fijn dat jullie een goed gevoel hebben overgehouden aan de WagenRenk.

Ikzelf vond het ook erg prettig daar; je wordt niet opgejaagd, je kan rustig je verhaal doen, ze zijn erg lief voor je beessie maar daarbij ook een professionele aanpak.

Is het jullie opgevallen hoe mooi de kliniek daar eigenlijk ligt.... je zou daar zou een Barfwandeling kunnen doen ;D

Anyway; hoop dat Whoofer zich in de tussentijd toch wel wat beter gaat voelen. Succes en een knuf voor de Whoof.
Ok, merkwaardig genoeg had ik net dat essentiele bericht overgeslagen. Dus nog even afwachten en hopen dat dat met die milt niet ernstig is! Ik duim voor je.

Zijn schoonzus? Daar heb ik hem nooit over gehoord. Doet die iets met alternatieve geneeswijzen? Misschien dat hij daardoor een beetje aan het veranderen is.
Ik spreek hem bijna nooit meer, zeker nu ik niet meer in de buurt zit en weinig naar hem doorverwijs. Vroeger waren we dikke maatjes.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door