als de dope is uitgewerkt, merk ik dat ze meer hinkt en sneller op haar zij gaat liggen. en moeite met draaien en bewegen op zachte ondergrond, dat heeft ze wel de hele tijd. en dat is gewoon niet goed.
sien is wel brommeriger dan normaal. ze doet alsof het de schuld van ot is dat ze een zeer pootje heeft (als ot buiten is, bromt ze niet).
ik denk dat ik voor komend weekend wat extra pilletjes ga halen (want dan zijn ze op) en na het weekend gelijk weer een afspraak maak. als blijkt dat mn eigen DA er niet uitkomt of geen duidelijke diagnose kan stellen, dan vindt ik jouw idee wel een goed plan. diagnose door orthopeed in de spoedkliniek laten stellen (volgens mij heeft mn eigen DA geen echo-apparaat en om sien nou mee te sleuren naar BoZ vind ik nu ook niet ideaal) en dan operatie eventueel door eigen DA.
ik heb ook die inzamelingsacties gezien op kp.
ik weet niet of ik me daar goed bij voel.
sien is mijn kat en mijn verantwoording, ook financieel. en ik heb de keuze gemaakt mn katten niet te verzekeren tegen ziektekosten, omdat ze eigenlijk nooit ziek zijn en ik het geld er eigenlijk niet uithaal. en nu kan ik sociologisch een heel verhaal zitten houden over de overmatige verzekeringen en het vele afsluiten daarvan in NL, maar dan wordt het zo'n lange post.
op en forum geld vragen voor de kosten die ik voor mijn kat heb moeten maken, voelt voor mij als schooien. en ik hou niet van schooien (ook niet zo als anderen het doen). sien is geen goed doel voor de hele mensheid, ondanks dat ik dat best zo zou kunnen kletsen dat ze dat wel is, en daarmee het voor mezelf ergens zou kunnen legitimeren.
ik kan best leuk koken en bakken en daarmee zou ik misschien iets kunnen organiseren, maar het voelt niet lekker. ik vind niet dat ik mensen (die ik over het algemeen alleen virtueel ken) zomaar om geld kan vragen.
ik kreeg ook een beetje jeuk van de schooidraadjes op kp

ik knaag liever een paar maanden droog brood en ga in kliekjesmodus dan dat ik een inzamelingsactie zou organiseren.