Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door DJARA
Het is bizar, bizar om te zien hoe enorm snel en goed GAIA weer opknapt.
Als je hem nu ziet lopen en bezig ziet, zou je nooit denken dat hij zo'n heftig weekend achter de rug heeft.

Hij is er weer helemaal, en eigenlijk sinds gisteren al en je ziet duidelijk dat hij enorm geniet!!!!
Hij danst en dartelt weer rond zoekt ballen en stokken voor je op en lijkt niet onder de indruk van hetgeen gebeurd is.
Het enige is wel dat hij erg erg snel vermoeid is.

Ik ben hier zo door verrast, dat ik begon te twijfelen aan de prognose die gesteld werd.
Werd er niet te snel geoordeeld????? en is het misschien toch anders???? en..en...en....en.....???????
1001 gedachten............
Dus heb vandaag zeer uitgebreid overlegd met de DA, maar al met al is het verhaal weinig anders dan dat ik eerder al schreef.
Wat me duidelijk werd is dat we echt van een klein wonder mogen spreken, want Sjoerd was echt even bang dat GAIA de zondag niet halen zou.
Hij vertelde me dit vandaag pas, en pas na mijn aandringen.
Hij zij dat GAIA door het oog van de naald is gekropen, en dat het aan zijn vechtlust ligt dat hij er nog is.

Ik geniet ieder moment van hem keihard en vol overtuiging, en ik zie dat dit ook voor GAIA geld!!!!
Ik zie de tijd die we nog krijgen als een kado van GAIA voor mij.
En..............ik ben hem enorm dankbaar!!!!!

Wat eten betreft: we zijn al weer aan het verse vlees begonnen, ik geef nog wel een klein beetje gekookte kip met wat rijst maar het merendeel is gewoon weer VERS!!!!!

De drollen zijn ook weer bijna als vanouds, sterker nog de drollen van GAIA zien er momenteel beter uit als die van Djara.........
En morgen komt de nieuwe lading BARF van Herby, heb extra lekkere dingen voor hem bestelt, zoals geiten, paarden,en konijnenvlees, en een aantal andere dingen die hij echt super vindt.

Dus wat het genieten betreft, wees gerust dat komt goed!!!!!
We hebben vanmiddag heerlijk op een matras in zon gelegen hier in de tuin, superrrrrr!!!!!!!!!

Iedereen bedankt voor de opbeurende woorden en de knuffels zijn dubbel en dwars door gegeven!!!!
DJARA schreef: Wat me duidelijk werd is dat we echt van een klein wonder mogen spreken
Hey

Even geleden?
Jeroen wat lees ik nu allemaal?????? :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Amai ......kan ik niet geloven.
De band die je hebt met GAIA amai ......
Allemaal rot zeg, ge zou voor minder kou krijgen.

Wat nu???

Geniet van elke dag samen, Kweet dat dit cliché klinkt maar...
Er zijn geen woorden voor.....
Een betere baas kan GAIA niet hebben  ;)

Veel sterkte
Door DJARA
Hoe het ons vergaat.................

Tja GAIA.....hoe gaat het met GAIA....
Het valt zo moeilijk te zeggen.

Hij is blij, en vrolijk, en ook levenslustig......
Maar soms, soms zie ik ook vermoeidheid in zijn ogen..................

Soms kijkt hij me aan en dan denk ik, oei het gaat snel, en even later dan ga ik met hem naar buiten en dan lijkt het alsof er niets aan de hand is.
Dan rent hij en dartelt hij rond, even samen met Djara een stuk rennen, alles dr op en dr an zeg maar.

En als je hem ziet (vr)eten, wauw, als of hij maar een keer in de week eten krijgt.
We zijn weer vol op aan de BARF en hij doet het er goed op en zijn drollen zien er perfect uit!!!!!
En na het eten zoals nu dan komt hij op me af gestiert, ik zit achter mijn buro en dan MOET hij naast me zitten,het liefst mijn zijn kop op schoot.

Gisteren op de terugweg van een paar daagjes België, heel kort vakantietje en lekker gewandeled in "de verloren vallei".....

Maar op de terugweg legt GAIA ineens zijn kop op mijn schouders, en ik kijk hem aan in de achteruitkijkspiegel, en toen schrok ik, ik zag zijn ogen en de vermoeidheid.
Zo bleef hij een hele tijd liggen en zo half slapend half wakend zoefde we voort.
Maar ineens `out of the bleu`begin ik enorm hard te huilen, ik moest de auto stil zetten en heb een hele tijd zitten huilen, ben even achterin gaan liggen bij de grote man, en daar hebben we een hazenslaapje gedaan.
Ik werd wakker omdat GAIA me heeeeele zachte kleine likjes in mijn hals gaf.
Prompt begon ik weer te huilen, maar nu omdat ik blij was met dit moment.

Het zijn heel intense dagen, en dagen vol tegenstellingen qua gevoel, en gedachten en emotie.
Ineens leek het me gister in de auto echt door te dringen waar we staan, hoe ernstig het is.
Rationeel denk je het allemaal wel te weten, wil je het ook weten, maar of het dan ook echt tot je door dringt.......
Daar zijn dus die momenten voor denk ik.
En toch ondanks alles ben ik blij, blij met dat hij hier is, en blij dat hij nog hier wil zijn, en denk niet dat we niet genieten, want dat doen we en met grote teugen!!!!
Hoewel ik hem wel heb toegefluisterd dat ik er klaar voor ben, dat hij "mag" gaan.
Hij mag zijn eigen tijd bepalen, ik ben hem erg dankbaar.

Hier een paar foto's van vanmorgen.
Afbeelding

Nog even een klein dansje...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door