hoi angelique ik ben niet boos op jou ofzo hoor, maar je reageerde toch wel erg heftig op het feit dat ik mijn rasechte boerenfoxje heb laten helpen.
ten eerste was ik helemaal niet van plan om een rasloos nest puppies te fokken, maar een juist ras zuiver boerenfox nestje.
En mijn teefje liep juist ddor die schijnzwangerschap geestelijk een deuk op, en heb daar juist nu overheen geholpen.
Ik weet toch hoe depressief mijn hond eraan toe was en hoe vrolijk ze nu is!!!!!
En ja boerenfoxjes zijn nu eenmaal hele felle rakkers, en behoorlijk pittig ook.
Maar ik zie toch duidelijk nu een dominante fase bij haar optreden, nu net buiten ook weer tegenover een reu notabene.
Daarvoor (twee weken geleden niet) dus dat heeft niks met haar castratie (zoals jullie het noemen) te maken want dan was dat wel eerder opgetreden.
Maar een grote bek heeft ze ook niet, ze is daarin tegen juist heel lief en trouw.
Het kan natuurlijk zo zijn dat je niet van boerenfoxjes houdt, ieder zijn smaak, maar ik vond je behoorlijk kattig over komen.
Misshien heb je het zelfs niet zo bedoelt maar ik mag wel zeggen dat ik het niet vriendelijk over vond komen.
Laten we mekaar allemaal in z'n eigenwaarde laten en elkaar respecteren toch?????????
nogmaals ik ben niet boos maar ik schrok wel even, want ik doe ook vriendelijk tegen andere.
groetjes van annelies en toeska