Moderators: koekje, pearlsofpassion
En spiervlees: kopvlees en kipfilet, vinden ze ook heerlijk. Het schaapsvlees met vet vinden ze DRIE X niks, maar moeten ze toch eten van mij! Het moet tenslotte toch opist meer vet dan vlees? of zit er misschien erg veel vet aan?
wLindaw schreef: Ik heb trouwens, tot nu toe, de kippennekjes nog nooit voor-getimmerd..Als ze aan t wisselen zijn zou je zo misschien een beetje kunnen 'voorkauwen', toen mijn snorren wisselden waren ze helaas nog van de brok maar zelfs toen zag/ merkte ik verschil in techniek..
ibbi schreef: eendenvleugel is harder ja, daarom blijft dat nu even in de vriezerVerstandig! Ik ga binnenkort ook wat meer (be)vleesbot aanschaffen. Kan geloof ik aan eendenvleugel komen, kipkarkas, konijnkarkas, eendennek.
Borre is van 9 okt. en weegt 3,5 kilo -
afgelopen week is hij niks aangekomen dankzij 't tandenwisselen...
hij gaat iedere week op de weegschaal![]()
NoRo schreef: Die brokjes zou ik zeker weglaten als je ze ook bot geeft. Ik meen me uit mijn brok-barf-overstaptijd te herinneren dat er gezegd werd dat door brokjes het milieu in de maag te basisch wordt waardoor botjes niet goed meer verteerd kunnen worden. Dan zou er minstens 8 uur tussen de brokjes en de botjes eten moeten zittenzodat de maag weer zuur genoeg kan worden. Tis maar even een kantlijn-tipOw ja joh! Jeetje wist ik niet.![]()
flin schreef: ist meer vet dan vlees? of zit er misschien erg veel vet aan?Klopt! Het is meer vet dan vlees..!
wLindaw schreef: Klopt! Het is meer vet dan vlees..!persoonlijk zou 'k dat vet eraf snijden;