Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Nitus schreef: Moeilijk is dat hè, om een hond te beletten te krabben en/of likken aan wonden en hechtingen? Mijn honden krijgen in zo'n geval, als ik er niet bij ben een muilkorf om en schoentjes aan. Maar niet iedere hond blijft er rustig onder als je ze muilkorfd.
Mijn honden raken ernstig in de stress als ik ze een kap om doe.
Kun je anders geen oppas regelen voor morgen?
Sterkte, en beterschap voor Boef
Ja, ik ben al aan het verzinnen aan wie ik het het best kan vragen.
Door Sonja
Met Boef gaat het goed. Met kap en koltrui zit ze verder niet aan haar hechtingen. De wondjes genezen mooi. Ze geniet van de extra aandacht die ze krijgt. Die kap is wel lastig, maar ze weet er goed mee om te gaan.
Door Truus
Sonja schreef: Met Boef gaat het goed. Met kap en koltrui zit ze verder niet aan haar hechtingen. De wondjes genezen mooi. Ze geniet van de extra aandacht die ze krijgt. Die kap is wel lastig, maar ze weet er goed mee om te gaan.
;D Ja..een foto Sonja !!!!
Die exstra aandacht....ik kan het me voorstellen, lijkt me een mooi gezicht ;D
Door Truus
Sonja schreef: Zal eens kijken of ze op de foto wil. ;)
En Son....is het al gelukt? ;D
Door sylvia
Truus schreef:

En Son....is het al gelukt? ;D
Ik denk dat we moeten wachten tot Sonja haar bovenlip voor de lens is weg geslonken ;)
Door Sonja
sylvia schreef:
Ik denk dat we moeten wachten tot Sonja haar bovenlip voor de lens is weg geslonken ;)
Of tot de batterijtjes van m'n digi weer zijn opgeladen. ;D
Door avalon
Sonja schreef: Sh*t, ik ontdek net nóg een knobbeltje. :-\
Tis toch niet waar he :o
Door Sonja
avalon schreef:
Tis toch niet waar he :o
Ja, van de week waren de wonden wat gezwollen en door de betadine leken ze groter dan ze in werkelijkheid waren. Nu ze mooi beginnen te genezen kun je het allemaal wat beter zien. En ze laat het ook beter toe als ik er naar wil kijken.
Terwijl ik dus zit te kijken bedenk ik me dat de achterste wond toch niet helemaal op dezelfde plaats zat als waar ik dat knobbeltje had gevoeld. Dus nog eens voelen en ja hoor: Dat knobbeltje zit er nog. M.a.w.: de da. heeft twee andere knobbeltjes gevonden, heeft die weggehaald en heeft dit knobbeltje over het hoofd gezien. Het is ook maar een heel klein knobbeltje en het is niks gegroeid. Ik dus nog verder gevoeld en nu heb ik nóg een knobbeltje gevonden. In totaal dus tot nu toe 4 knobbeltjes, waarvan er 2 zijn weggehaald en opgestuurd.
Maar wat doe ik nu aan de twee die er nog zitten? ???
Morgen maar weer naar de da. :-\
Door Netty
Sonja, ik zou even de uitslag afwachten van het onderzoek, ik weet niet, maar ik denk dat je aan de hand daarvan kan beslissen of die andere 2 ook moeten worden weg gehaald.
ik ben een leek, maar het lijkt me logisch
Door Sonja
Netty schreef: Sonja, ik zou even de uitslag afwachten van het onderzoek, ik weet niet, maar ik denk dat je aan de hand daarvan kan beslissen of die andere 2 ook moeten worden weg gehaald.
ik ben een leek, maar het lijkt me logisch
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Maar ik ga het toch maar even overleggen met de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door