[quote="Ineke"]
[quote="Lizzy"]
Mmmm, op de een of andere manier denk ik dat hij het botje misschien heel erg lekker vindt. Dat tie het botje ZO lekker vindt zelfs dat hij bang is dat Mufasa zijn botje af pakt. Ik denk zelfs dat als je Mufasa mee uit neemt, dat Bas toch niet durft te kluiven.
Is dat mogelijk/denkbaar?
Je zou inderdaad lappen pens kunnen proberen (misschien dat hij deze wel eet - mocht bovenstaande aan de hand zijn, dan kun je dat ook schudden). Dat zijn ook goede tand/kiesreinigers.
En ja, verder botjes die hij niet echt leuk en lekker vindt, zoals Nylabone.
[/quote]
Het is bij Bas altijd zo geweest dat hij niet kluift als ik er niet ben.
Gaf ik hem een
varkensoor (doet-ie een moord voor) of een buffelkluif vlak voordat ik wegging, dan begon hij er pas op te kluiven als ik weer thuis kwam. Zelfs als hij een daagje bij mijn schoonouders moest zijn.
Nu Mufasa er is kruipt Bas weg met een kluif (het liefst tussen mijn voeten onder het buro), maar op eten durft hij niet.
Ik zou eens kunnen proberen om Bas een oor te geven als Mufasa een rib krijgt. Misschien op die manier de gewoonte doorbreken.
Zou hij zijn tanden reinigen op een oor?
[/quote]
varkensoor

owwwww 2 keer neee

1) tis van varkens
2) tis gerookt, gebakken/gebraden bewerkt etc etc
of hij zijn tanden daarmee kan reinigen dat betwijfel ik, meestal is het kauw kauw stuk eraf hap slik en weg.
Wat vervelend zeg dat Bas zo erg op mufassa let en dus geheel niet naar zijn lekkker hapje omkijkt. Best raar, want volgens mij zouden honden dan juist sneller iets gaan eten , omdat ze bang zijn dat het wordt afgepakt. toch?
ik kan je niet verder helpen, want die van mij vreet alles, met of zonder andere honden.