Lizzy schreef: Te vroeg gejuigd.... weer kots all over the place.....

Het zit ook echt tegen op dit moment. Hopen dat het straks toch meevalt...

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Te vroeg gejuigd.... weer kots all over the place.....
Lizzy schreef: Te vroeg gejuigd.... weer kots all over the place.....Nou misschien niet, lijkt me ook wel logisch als je een pak broodmeel jat dat je dan een keer moet spugen .
sylvia schreef:Ja, dat is ook wel weer zo
Nou misschien niet, lijkt me ook wel logisch als je een pak broodmeel jat dat je dan een keer moet spugen .
Ineke schreef: Kan ze geen maagzweer hebben? Is dat te zien op een röntgenfoto?Hoi Ineke, het zou een maagzweer kunnen zijn. We weten het niet.... Op rontgenfoto's is het niet te zien maar met de gastroscopie van volgende week moet het duidelijk worden, hoop ik.
Symptomen van een maagslijmvliesontsteking zijn: braken, gebrek aan eetlust en buikpijn. In de meeste gevallen beperkt de ontsteking zich niet alleen tot de maagwand maar is de darm ook aangetast. Is dit het geval, dan is er ook sprake van diarree. Daarna volgen gebrek aan eetlust, beslagen tong en ruiken uit de bek alsmede dorst, en pijn in de buik.
yalla schreef: Maar Lizzy, is het wel een goed plan om met die injecties door te gaan als ze toch weer kotst? Het helpt dus kennelijk niet.Zonder is ze helaas nog misselijker.... en ik heb druppels en pilletjes van Tannetje maar deze lijken vooralsnog ook niet te helpen....
Weet Tannetje geen oplossing?
Nitus schreef: Poehéé, da's nog best lang wachten, arme Whoofer. Leo en Lizzy, sterkte.Nee helaas.... ze doen alleen op woensdag gastroscopieen.....
Kun je die afspraak anders niet wat naar voren laten schuiven, want het lijkt wel of ze steeds meer gaat kotsen.
Lizzy schreef: Nee helaas.... ze doen alleen op woensdag gastroscopieen.....Oh, shit, da's balen.