Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door me and my boys
ik had ook een proefpakketje aangevraagd,
de enigste die het een beetje eet en dan met lange tanden is zimba..
gentle en vinnie roken er aan en aten het niet, sterker nog, genlte moet nog 3x per dag eten..
heb het 3x aangeboden en hij moest het niet..
daarbij vindt ik het een beetje een brij...
en het ruikt ook nergens naar..
Door Bullmastiff gek
Jeetje, wat een verhaal...
Ook ik moet toegeven, dat ik Mijn kin ben verloren...
Vindt het erg verwarrend allemaal., er zitten naar mijn mening wel heel veel dingen in, voor een Kvv wat zover als je over natuurlijk kunt spreken "een natuurlijk produkt" zou moeten zijn.
En het verhaal van de pens,, ja wat moet je daar nu van zeggen.
Behalve dat mijn bejaarde hondje van elf al zijn hele leven met enige regelmaat pens krijgt,,, en hij doet het nog steeds ::)

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen die het gaan of hebben gegeven.
Word vervolgd denk ik zo ;)
Door Bullmastiff gek
pfft,, nadat ik mijn kin al was verloren na de lijst met ingredieenten,
Ben ik hem nu weer kwijt,,, heb de link even gevolgd met prijzen en soorten.

Rund kip extra
Rund kip Premium
Kip Rund Premium
Kip Rund Super premium
Rund kip Super premium

En dit is maar een klein stukje uit de lijst.

En tussen de Kip rund premium
en de rund kip premium zit ook nog eens prijsverschil... waarschijnlijk komt dit omdat op basis van kip het voordeliger is, als op basis van rund.
Maar jeetje, je ziet echt door de bomen het bos niet meer.

Wat wel positief is , denk ik, is dat er weer een kvv bij is, die kwa prijs tussen Kivo en Carnibest inzit.
Dit is toch weer beter voor de afwisseling.
Want je hebt een complete kilo voer voor  2,40 voor de kip.
En 2,60 voor de rund. Dat lijkt me niet verkeerd! ;)
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op di 03 mar 2009, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door java
Heb hier vorige week ook voor mijn 3 honden een ruim probeer pakket gekregen.

Vindt het er prima uitzien en mijn honden aten het goed.

Ook de benadering naar ons toe was zeer vriendelijk en op alle vragen kreeg ik goed antwoord

Wij voeren over het algemeen geen KVV maar zeker voor hen die dat wel dagelijks voeren een goede
afwisseling die betaalbaar is.......er is een ruim assortiment.

groetjes Will
Door claudiaB
Ik heb afgelopen maandag een proefpakket ontvangen.
En mijn ervaring is goed! Alle vragen die ik stelde snel en correct beantwoord.
En belangrijker mijn hondjes vinden het lekker!
Ik vind het een fijn product om af te wisselen met andere kvv's
Ik zal het zeker vaker gaan voeren.
Door me and my boys
overigens moet ik er bij zeggen dat ik heel netjes behandeld ben, of hoe zeg je dat..
zag dat ik nog een rol heb met paardemelk, dat krijgt zimba morgen...zal eens kijken..
Door Jetpilot
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik 2,5kg in 500gr verpakkingen als proef paket ontvangen van de Naturis verkooppunt hier in Maastricht. Wat mij meteen opvalt is Naturis een hogere % heeft dan CB.

Sato zit op CB Natuurvoer (Eiwit 13%, Vet 14%) en Aktief (Eiwit 15%, Vet 16%). De proefpakketten bevatten (Eiwit 26%, Vet 21%)

Dit zij grote verschillen... en de naturis bevat as. Wat is as?

Ik wil Naturis proberen omdat CB echt duur is...

Doordat Naturis meer vet en eiwit bevat moet ik minder gaan voeren of blijf gewoon op gevoel voeren?
Door me and my boys
ik had nog een rol met paardemelk of zoiets..
wat een drab, werkelijk te goor om naar te kijken...en dat vonden de jongens
veels te nat, honden die het eten kunnen het zo naar binnen slurpen..
er zaten grote stukken lever in, wat honden, iig die van mij, al moeite hebben om te eten..
ik haalde het uit de rol en het leek wel een plakaat je weet wel.....
heb trouwens eens goed gekeken wat er ook op de rollen stond, de uiterste gebruiks datum.......
Door FosseMargelle
[quote="vanaalst"]
ik had nog een rol met paardemelk of zoiets..
wat een drab, werkelijk te goor om naar te kijken...en dat vonden de jongens
veels te nat, honden die het eten kunnen het zo naar binnen slurpen..
er zaten grote stukken lever in, wat honden, iig die van mij, al moeite hebben om te eten..
ik haalde het uit de rol en het leek wel een plakaat je weet wel.....
heb trouwens eens goed gekeken wat er ook op de rollen stond, de uiterste gebruiks datum.......
[/quote]

........is 12 maanden na productiedatum. En die productiedatum staat er op. Tenminste, bij mij wel.

Ik ben het sinds kort gaan proberen. Eerst een proefpakket gehad voor een paar dagen, nu een bestelling gedaan om het wat langer te kunnen uitproberen.
Onze tervuerentjes vinden het wel lekker en eten het goed. Zowel contact als levering met ons verkooppunt gaat erg netjes en snel.
Over hoe het eruit ziet valt te twisten. De ene variant is wat fijner dan de andere. Maakt onze honden niet veel uit.
Ik ga het (de compleet versies) in ieder geval een maand proberen, daarna zie ik wel. Ik blijf wel regelmatig een maaltijd vervangen door barf-dingen.

Caroline
Door MarijeEnBoomer
Hier heb ik het ook gegeven. Vond het er ook er fijn gemalen uitzien maar heb ook de grof gemalen variant gehad. Ze eet het goed maar ze begon ook weer te jeuken. Of dat nou door 1 van de toevoegingen komt of dat het toeval was weet ik niet?! Maar ze zit voorlopig weer fulltime op barf alleen als ze naar m'n ouders gaat krijgt ze kvv (carnibest en kivo). Maar ik denk dat als ik door die voorraad heen ben ik speciale barf pakketje ga malen voor bij m'n ouders  :)
Door me and my boys
[quote="FosseMargelle"]
........is 12 maanden na productiedatum. En die productiedatum staat er op. Tenminste, bij mij wel.
[/quote]
hier dus niet, de produktie datum staat er id op en daarna 3 maanden houdbaar, en die tijd was verstreken..
ach maakt ook niet uit, werd netjes te woord gestaan via mail, daarover zeker geen klagen..
daarbij vindt ik dat er teveel toevoegingen in zitten....ik blijf bij het barfen..
en eventueel kvv waar ik wel tevreden over ben.
Door Suzanne
Hoi,
Ik heb wisseldende ervaringen met de diverse smaken / varianten.
Sommige worden slecht gegeten, zelfs door ons koekiemonster. Van andere is de ontlasting beduidend meer (tot 2 x zoveel als op cb) en/of stikt die.
Andere varianten, waaronder die met paardenmelk wordt hier dan weer a- goed gegeten en is b- de ontlasting ook goed van.

Ik ben al met al op dit moment gematigd optimistisch ;-) maar heb nog niet alle smaken geprobeerd.

Het klopt beslst dat het "slobberbaar" is; ik heb dat als "verbeterpunt" aangegeven!

Suzanne
Door boskat
Ik  heb ook een proefpakket aangevraagd,kreeg een mail van Naturis vorige week al en nu net verstuurd en gelijk  antwoordt gehad, ben wel nieuwsgierig,hoe het klanten,die het misschien willen gaan proberen,  gaat bevallen
Door Fige
Ik hoorde net dat er deze week 4 nieuwe smaken bijkomen t.w. paard, lam, kwartel en eend. De variant  met paardenmelk is eruit. Komt wel terug als dieetvariant!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door