[quote="Borke"]
Ik geef meestal een ding op een dag, dat vind ik het gemakkelijkste, ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd rijk bevleesde botten voer.
Dus alleen kipkarkas, alleen eendennekken, alleen runderpens enz. op een dag en dan eten beiden hetzelfde.
De enige uitzonderingen die ik kan bedenken zijn groentemix, lever en lamsribben, daar geef ik altijd iets anders bij. Lever en lamsribben vind ik bijvoorbeeld een mooie combinatie om samen te geven en groentemix geef ik altijd met iets van vleesbot erbij.
[/quote]
Een ding per dag is inderdaad het gemakkelijkste, maar als ik alleen bot geef dan gaat het echt niet goed. Ze krijgen nu dus compleet, en dan gaat bij twee honden 50% bot, dat gaat goed, bij nr. drie gaat maar 45% anders is het al teveel. Dus 100% bot op een dag gaat echt niet.
Als rijk bevleesd geldt hier eigenlijk alleen halve kip of half konijn, of hele bouten. Daar geef ik dan geen vlees meer bij maar wél nog wat orgaan en wat groente.
[quote="Chubby"]
Hier eten de hond en katten 2x per dag.
's Morgens krijgen ze spiervlees (5x per week) of orgaanvlees (2x per week en dan hart/ lever of maag/nier) en 's avonds krijgen ze goed bevleesde botten (7x per week).
Heb hier *klopt af* nog geen problemen gehad met de ontlasting.
[/quote]
Ze eten bij mij 1x per dag en dat wil ik wel graag zo houden. Anders schiet ik er niet veel mee op, dan ben ik nog meer tijd kwijt ipv minder. En, alleen bot geven dat gaat gewoon niet goed hier[quote="Too"]
Ik zou t maar een keer proberen, lever en een ander orgaan ... je ziet snel genoeg of ze t kunnen hebben
Poezen zijn geen honden..

maar hier gaat dat gewoon goed, weekhap lever met nier of maag en s avonds een vleesbotje
[/quote].
Ik ga het gewoon proberen. Dat ze een keer dunner poepen vind ik niet erg als ik kan zeggen dat het komt van het orgaan dat ze gehad hebben, zolang ze het maar niet midden in de nacht willen doen