Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
[quote="Ine"]
Misschien een pijnlijke vraag, maar jullie kijken nu steeds naar wat zichtbaar en duidelijk is.
Hoe zit het met eventuele uitzaaiingen?
Want ik krijg het vermoeden, dat die poot haar niets doet en dat je banger moet zijn voor het onzichtbare.
Ik vind dit zo verschrikkelijk om te zien, maar ben ook weer blij, dat ze zich blijkbaar nog goed genoeg voelt om te rennen en te zwemmen.
Do en Hans, veel sterkte en geniet van elke goede dag van Lupa :-* :-*
[/quote]
ik heb geen ftos laten maken om te zien naar uitzaaingen, ze moest onder narcose daarvoor en dat wilde ik niet, ook omdat voor mij eigelijk geen toegevoegde waarde heeft om te zien waar het zit

ik heb het gevoel dat zolang naar buiten groeit minder snel binnen groeit.

lupa heeft niet echt last van de poot, nou ja ze wil er aan likken en zo
maar voor de rest is heel allert en speels dus ik denk dat met uitzaaingen aan de binnen kant nog niet zo erg zit
Door Do
tja Lupa voelt zich inderdaad kip lekker
maar sinds vandaag is het minder
tenminste...ze wil wel maar haar poot niet

jongens de poot gaat erg snel achteruit

ik zeg even niks meer want ik heb jullie al 1 keer "belazerd"
maar dit gaat dus niet goed hier
[quote="Do"]
tja Lupa voelt zich inderdaad kip lekker
maar sinds vandaag is het minder
tenminste...ze wil wel maar haar poot niet

jongens de poot gaat erg snel achteruit

ik zeg even niks meer want ik heb jullie al 1 keer "belazerd"
maar dit gaat dus niet goed hier

[/quote]en ik zat net nog te bedenken, het is inmiddels wel mooi bijna eind februari deze dame heeft het toch al weer langer gedaan dan wij dachten.  :-[ ik hoop dat ze nog even lekker ongestoord kan doorgaan ;)
:'( sterkte Do,

en ik denk dat niemand hier eraan denkt dat je ons een keer "belazerd" hebt.
Het was gewoon Lupa haar idee, om jullie (en dus ook ons ) even voor de gek te houden.
Gelukkig is ze daar toch goed van hersteld, en hebben jullie nog lekker van elkaar kunnen genieten.

Hoe het nu zal gaan, kan niemand voorspellen.
Wil je wel heel veel sterkte wensen, maar als de tijd daar is, zie je het aan Lupa, tot zolang, geniet van elk moment,
en geef haar maar een knuffel , ze heeft toch maar mooi geboft, met zulke baasjes.  :-*.
Ik hoop dat je ons nog heel vaak kunt "belazeren" het zou betekenen dat Lupa langer bij jullie kan zijn.
Ik reageer niet zo vaak, maar kijk hier regelmatig.
Do, ik heb veel respect voor de manier waarop jullie hiermee omgaan!
Ik wens je nog veel sterkte en hopelijk nog veel gelukkige dagen met Lupa.
Door Do
ik denk dat we nu beland zijn in de keuze moment
hoe ver ga je
de bobbel is ongelofelijk in een paar dagen, het is nu gewoon open, het stinkt, en het bloed
lupa heeft vanmiddag lekker in het bos gelopen en jawel gerend
maar sinds een paar uurtjes heeft ze duidelijk laast van haar poot

en dan dus.....hoe ver moet je gaan?
het zal namelijk nooit meer dichten of genezen de wond het zal alleen maar erger worden

maar ze is verder nog zo goed :'( :'(
Dit lijkt me het moeilijkste moment :-\.
Timo heeft ook overal grote bulten, op z'n borst, op z'n zij zo groot als een ei. Ook kleintjes bij z'n poten. Vandaag loopt ze slechter omdat ze vanmorgen een flinke wandeling achter de rug heeft samen met Harry :-\. Morgen kan het weer beter gaan maar hoe dan ook...we zullen er rekening mee moeten gaan houden dat hij niet zoveel meer kan.
Zolang hij verder nog plezier heeft en dat zie ik aan zijn ogen, mag hij zo doorgaan.
Ik denk dat je dit ook bij Lupa ziet. Al kan hij minder..
Sterkte meis :-*
Zo, wat groeit de bult ineens snel. Ik had een paar foto's op de 1e pagina gemist. Tsja, hoever moet je gaat ? Ik denk dat Lupa dat straks zelf wel aangeeft. Het is en blijft vreselijk  :bigarmhug: :bigarmhug:  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door