Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wat moeilijk Do.
Als het van binnen zit dan zie je het niet en dan is het zo moeilijk om in te schatten hoe het zich ontwikkelt en dan denk je vaak: kon ik het maar zien...
Maar nu jij met deze foto's zo duidelijk laat zien hoe het is als je de ontwikkeling zo duidelijk kut volgen, vind ik het wel heel erg confronterend  :-[

Het lijkt me ook lastig om er mee om te gaan, want aan de ene kant heeft eht geen zin om er steeds naar te kijken, aan de andere kant kan je je er toch ook moeilijk van afwenden?

Als je het uiterlijk van die poot vergeet, hoe is het dan met haar, nog steeds tierig en vrolijk als met die wandeling van 2 weken geleden?
Door Do
Borke schreef: Wat moeilijk Do.
Als het van binnen zit dan zie je het niet en dan is het zo moeilijk om in te schatten hoe het zich ontwikkelt en dan denk je vaak: kon ik het maar zien...
Maar nu jij met deze foto's zo duidelijk laat zien hoe het is als je de ontwikkeling zo duidelijk k*t volgen, vind ik het wel heel erg confronterend  :-[

Het lijkt me ook lastig om er mee om te gaan, want aan de ene kant heeft eht geen zin om er steeds naar te kijken, aan de andere kant kan je je er toch ook moeilijk van afwenden?

Als je het uiterlijk van die poot vergeet, hoe is het dan met haar, nog steeds tierig en vrolijk als met die wandeling van 2 weken geleden?
vandaag heeft ze nog achter zelda aan gerend en haar spelren gedaan
ze heeft gezwommen

dat is juist zo moelijk ze is nog zo goed
als ze echt last heeft van haar poot laat ze dat vast wel merken..
het ziet er heel naar uit.. maar persoonlijk zou ik volledig afgaan op hoe lupa het doet.. niet op hoe haar poot eruit ziet..
voorkomen dat ze het zelf stukmaakt is denk ik het belangrijkste...
als ze vrolijk is, lekker kan doen wat ze wil en geen pijn heeft.. is het goed.. toch??
Do schreef: iedere dag is het dus nu een verassing hoe veel het gegroeid is
de laaste foto was 19 februari
vandaag 21 februari(2 dagen verder dus) weer foto

kijk het verschiel :'(
:'( :'( maar t lijkt als er wel weer haar op groeit...ik zou verwachten dat t kaal bleef  :-\
Door Do
[quote="Mister T"]
:'( :'( maar t lijkt als er wel weer haar op groeit...ik zou verwachten dat t kaal bleef  :-\
[/quote]
nee er groie geen haar op
wat je ziet is wat je vroeger zag maar dan uitgerekt
Misschien een pijnlijke vraag, maar jullie kijken nu steeds naar wat zichtbaar en duidelijk is.
Hoe zit het met eventuele uitzaaiingen?
Want ik krijg het vermoeden, dat die poot haar niets doet en dat je banger moet zijn voor het onzichtbare.
Ik vind dit zo verschrikkelijk om te zien, maar ben ook weer blij, dat ze zich blijkbaar nog goed genoeg voelt om te rennen en te zwemmen.
Do en Hans, veel sterkte en geniet van elke goede dag van Lupa :-* :-*
[quote="Do"]
iedere dag is het dus nu een verassing hoe veel het gegroeid is
de laaste foto was 19 februari
vandaag 21 februari(2 dagen verder dus) weer foto

kijk het verschiel :'(
[/quote]

ik zie het ja..  :'(
ik kan er heel boos om worden.. dat dit soort ellende bestaat..  :'(
je staat zo machteloos..

maar je kan piekeren en piekeren en helemaal gek worden van dat gepieker..
maar ik denk dan nu heel simpel.. gaat het.. dan gaat het.. en daarbij denk ik zowel aan jullie als aan lupa..
en als er problemen onstaan.. bijv. dat het steeds helemaal kapot gestoten wordt en dat lupa er echt pijn aan gaat krijgen..  of dat voor jullie de grens bereikt is wb viezigheid (kan ik me niet voorstellen.. zo zit jij iig niet in elkaar)..  dan houdt het op..

met droopy heb ik dus geleerd..
dat wanneer het genoeg is.. die dag dus echt duidelijk aangegeven wordt..
op een dag word je wakker.. kom je beneden.. en weet je het..
als je dan geen d.a. hebt zoals ik had bij droopy.. die je onzin gaat lopen vertellen.. zul je ook niet meer om te praten zijn..
die dag komt een keer.. vertrouw op je gevoel..    :-*
Telkens weer schrik ik van de bult en hoe snel dit gaat :'(. Zolang Lupa nog plezier heeft in het leven is elke dag er eentje Do :-*
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal op gefocust bent telkens als je het verband gaat verwisselen en telkens als er weer een nieuwe dag begint :(. :bigarmhug: :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door