Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: Als Bas de rest van zijn leven op pijnstillers zou moeten dan liever niet aan de Cortaphen of Rymadil (maar wat dan wel?) en wat bestaat er allemaal aan middeltjes om arthrose te "stoppen" ...... nou ja, heb ik van het weekend weer wat te doen. In eerste instantie geef ik maar de medicijnen van de DA en kijk wel hoe het gaat.Ivonne,toevalling kreeg ik vanmorgen 'n berichtje van 'n kennis,
Nitus schreef: Ach arme Bas, hij is wel een pechvogel hè?Nee juist niet, Bas is een enorme geluksvogel dat Ivonne hem gekocht heeft. Door de manier van leven die hij bij Ivonne heeft leeft hij al op een hoger niveau dan dat hij bij de meeste anderen had geleefd .
Ivonne schreef: ach, da's nou toch lief van jullie![]()
![]()
en de kussen en de knuffen zal ik vanavond ff doorgeven aan Bas.
Ik moet idd ff goed uitzoeken wat voor "onschadelijke"middeltjes ik kan vinden tegen dit arthrose verhaal (dat lukt me pas dit weekend).
Ik was wel van plan om Bas (mits hij geen vervelende bijwerkingen krijgt) op de pijnstillers van de DA te laten voor de komende 10 dagen.
Ondertussen ga ik ook uitzoeken wat er aan natuurlijke pijnstilling te vinden is (voor een kort durende periode pijnstillers van de DA vind ik niet zo erg maar wel als het "levenslang" moet gaan worden).
het wordt weer vervolgd