Wat naar allemaal zeg... Ik hoop voor je dat je snel wat meer weet en hopelijk gerustgesteld wordt!
Heel veel sterkte!!
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Whoofer is inderdaad heel speciaal, maar ja, dat zegt natuurlijk iedereen van z'n eigen hond(en)!oh arme Lizzy
Ik ben gewoon niet bereid om afscheid van Whoofer te nemen hoor. Ze is nog niet oud genoeg. Ik heb ooit met haar een deal afgesloten dat zij minimaal 13 jaar wordt, dus ze moet nog minimaal 2 jaar bij me blijven.
Gisterenavond stond ze ook al weer twee maal met haar voorpootjes op de trap. Op de vijfde tree staat namelijk het kattenvoer. Met een traphekje tussen trap 5 en 0, speciaal voor WhooferJa dat had Donna ook snel door dat het kattenvoer daar staat bij jullie
Lizzy schreef:Vannacht heeft ze overigens niet gekotst. En, ze lijkt zich ook wat beter te gaan voelen, want ze vreet dus broodmeel en is dus weer op rooftocht.Tja het broodmeel is schijnbaar goed voor haar geweest.... vooruit geef haar nou nog een pakkie
Lizzy:Misschien had ze er de pest over in dat er geen brood meer wordt gebakken in de keuken
Trouwens, die ROTHOND heeft vanmorgen de voorraadkast open gemaakt en stom genoeg stond daar een bak Sourby broodmeel. Die trut heeft dat eruit gerukt en 300 gram (ik heb het pak gewogen) eruit gehaald en opgegeten!!!! Droog broodmeel! Die hond is gek. En wij zijn dom. We hadden dat pak broodmeel nooit op de bijna onderste plank moeten zetten
Lizzy schreef: Te vroeg gejuigd.... weer kots all over the place.....verdorie