Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Whoofer is inderdaad heel speciaal, maar ja, dat zegt natuurlijk iedereen van z'n eigen hond(en)!

Ik ben gewoon niet bereid om afscheid van Whoofer te nemen hoor. Ze is nog niet oud genoeg. Ik heb ooit met haar een deal afgesloten dat zij minimaal 13 jaar wordt, dus ze moet nog minimaal 2 jaar bij me blijven.
Lizzy schreef: Whoofer is inderdaad heel speciaal, maar ja, dat zegt natuurlijk iedereen van z'n eigen hond(en)!

Ik ben gewoon niet bereid om afscheid van Whoofer te nemen hoor. Ze is nog niet oud genoeg. Ik heb ooit met haar een deal afgesloten dat zij minimaal 13 jaar wordt, dus ze moet nog minimaal 2 jaar bij me blijven.

oh arme Lizzy
ik weet maar al te goed hoe jij je nu moet voelen :-\
mijn lieve Freule was nog maar 9 en piepte hem er stiekum tussenuit. Ik dacht altijd, die word een jaar of 13, mooi niet dus!
Ik ga heel hard voor je lieve Whoofer duimen dat het allemaal mee zal vallen en dat alles weer goed komt!
Heel hard!!

:-*
Door casangio
Hoi Lizzy,

Ik las het net!

Ook hier wordt er voor jullie whoofer geduimd. Met zovelen moet het haast wel helpen.
Beterschap voor whoofer en sterkte voor jullie allebei.

groetjes, alma
Laatst gewijzigd door casangio op wo 30 jun 2004, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor het duimen en meeleven allemaal :-*!

De uitslag van het bloedonderzoek (lab Utrecht) was binnen. Ken de waardes niet, maar alle waardes waren in ieder geval goed. Ook geen ontstekingsbeeld ergens.

Al haar voer wordt intussen gemalen. Ze krijgt 2 plakjes pens tussendoor, 1 's middags en 1 's avonds voordat we gaan slapen (van Rodi - dat is net een mooi portie van 100 gram). Ze krijgt even ook geen kip meer (ook niet gemalen) omdat dat haar ook niet lekker lijkt te bekomen.

Trouwens, die ROTHOND heeft vanmorgen de voorraadkast open gemaakt en stom genoeg stond daar een bak Sourby broodmeel. Die trut heeft dat eruit gerukt en 300 gram (ik heb het pak gewogen) eruit gehaald en opgegeten!!!! Droog broodmeel! Die hond is gek. En wij zijn dom. We hadden dat pak broodmeel nooit op de bijna onderste plank moeten zetten >:( :-[.

Maar goed, Leo heeft de DA gebeld en hij denkt dat het niet veel kwaad kan. Zat geen gist bij. Maar weer afwachten hoe dAt afloopt.....

Vannacht heeft ze overigens niet gekotst. En, ze lijkt zich ook wat beter te gaan voelen, want ze vreet dus broodmeel en is dus weer op rooftocht. Gisterenavond stond ze ook al weer twee maal met haar voorpootjes op de trap. Op de vijfde tree staat namelijk het kattenvoer. Met een traphekje tussen trap 5 en 0, speciaal voor Whoofer ;D

Ik denk dat ze minder misselijk is. Dat komt of door de prikken (die dan blijkbaar niet direct helpen) of door de Carbo Vegetabilis en Mucosa Compositum van Heel die ik haar gisteren ben gaan geven. Ik vond wel dat zij opvallend snel na het toedienen van de hom. middelen opknapte.... Maar goed, we houden het op een combinatie van.

OK, voor volgende week woensdag een afspraak in de WagenRenk voor een maag/darmscopie. We moeten daar om 13:30 uur zijn. Ze mag 24 uur daarvoor niet eten (en dat is linke soep met Whoofer, qua maagtorsie!) en ze moet daar onder narcose.

Zo. Dat was weer een update over Whoofer..... Onze RAT in hondskleren.
Gisterenavond stond ze ook al weer twee maal met haar voorpootjes op de trap. Op de vijfde tree staat namelijk het kattenvoer. Met een traphekje tussen trap 5 en 0, speciaal voor Whoofer
Ja dat had Donna ook snel door dat het kattenvoer daar staat bij jullie ;D

Maar geweldig nieuws, zie je wel het is niet altijd treurnis wat de klok slaat :-*
Door yalla
Lizzy schreef:Vannacht heeft ze overigens niet gekotst. En, ze lijkt zich ook wat beter te gaan voelen, want ze vreet dus broodmeel en is dus weer op rooftocht.
Tja het broodmeel is schijnbaar goed voor haar geweest.... vooruit geef haar nou nog een pakkie ;)
Nee zonder gekheid, ben blij voor jullie dat het de goeie kant op lijkt te gaan. We vervelend trouwens dat ze nog steeds niet gevonden hebben wat er nou aan haar mankeert.
Lizzy:
Trouwens, die ROTHOND heeft vanmorgen de voorraadkast open gemaakt en stom genoeg stond daar een bak Sourby broodmeel. Die trut heeft dat eruit gerukt en 300 gram (ik heb het pak gewogen) eruit gehaald en opgegeten!!!! Droog broodmeel! Die hond is gek. En wij zijn dom. We hadden dat pak broodmeel nooit op de bijna onderste plank moeten zetten
Misschien had ze er de pest over in dat er geen brood meer wordt gebakken in de keuken ;D

Tja, en nu maar weer afwachten......
Lizzy schreef: Te vroeg gejuigd.... weer kots all over the place.....
verdorie :'(

wat zul je balen zeg, het leek juist iets beter te gaan of niet?
Nu maar afwachten wat die scopie laat zien , ik blijf voor je duimen en Bessy geeft Whoofer een dikke lebber :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door