Nitus schreef:
Getsie, wat een ellende met die arme Whoofer. Maar Lizzy ik zat net te denken, je had een tijd geleden toch geschreven dat Whoofer uit de vuilnisbak/zak had gegeten? Iets met een buurman die het niet goed had afgesloten ofzo iets. Kan het niet zo zijn dat er nog wat in haar maag zit? Ik zou idd weer contact opnemen met de DA. Een internist kan ik je helaas niet aan helpen, misschien dat Tannetje er eentje weet?
Sterkte Leo en Lizzy en een knuffel voor Whoofer.
Wat goed dat je dit nog weet!!! Wij hebben hier inderdaad ook aan gedacht. Wie weet zit er inderdaad iets vast in haar maag. We gaan dus naar de dierenarts om een foto te laten maken + bloed te laten prikken. Op een foto zie je weinig. Hout, plastic en dergelijke zijn op een rontgenfoto niet te zien. Maar als er niets te zien is, dan hoop ik zo snel mogelijk een gastoscopie te laten maken.....
Hee Fritz, ja, die primperid heeft ze gisteren dus uitgekotst. Ik had achteraf overigens liever een middel gekregen dat een laagje in de maag aanlegt. Want ik heb ergens ook het idee dat ze misschien een maagontsteking heeft.
En Syl, geloof het of niet maar ik heb Whoofer om die reden vorige week ontwormt.... Ik kon niet eens de puf opbrengen om weer een mestonderzoek te laten doen en in discussie te gaan, ik heb er gelijk een wormenmiddel in gestopt..... Het wordt dus niet veroorzaakt door wormen......
Overigens: vannacht heeft mijn meisje niet gekotst. We laten toch de broodmachine maar even uit staan, we proberen haar niet alleen te laten (dat lijkt de boel ook erger te maken) en ik ben weer gestopt met vier maal per dag voeren: ze ging alleen maar vaker kotsen en ging ook haar eten uitspugen.
Het kotsmisterie. Ik hoop dat we er snel achterkomen wat het wel is. Eerlijk gezegd maak ik me best wel zorgen om mijn "ouwe dibbes". En de afgelopen dagen ben ik wel met mijn neus op de feiten gedrukt. Zij is 11 jaar en kan wel eens aan het einde van haar leven zijn. Daar moeten we gewoon reeel in zijn. En ik dacht dat ik daar wel goed mee om zou kunnen gaan. Dat ik mij vast zou kunnen houden aan het idee dat zij 9.5 jaar geleden een spuitje zou hebben gekregen als wij haar niet mee hadden genomen. Dat we haar dus ruim 9 jaar een fijn leven zou hebben bezorgt. Helaas, het helpt geen ruk. Alleen het idee al maakt me ziek....