Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
Ach Do, wat zouden we je graag willen helpen. Maar we kunnen niets meer doen dan je een hart onder de riem steken.
Hou maar veel van Lupa en geniet van elkaar zolang als mogelijk is.

:-* :bigarmhug: :-* :bigarmhug:

Voor Lupa, BJuly en alle andere dieren die het nodig hebben.
Do schreef: nee niet echt, behalve met het rennen dan gooi ze de poot op zij

ik denk dat de bult dan anders tegen de andere poot tegen aan gaat

wel merk ik dat haar vacht niet mooi meer is, ik vind haar dof voor haar doen(lupa glom altijd mooi) en ze begint een dunnen vachtje te hebben

ja meis,helaas moet ik je gelijk geven...vanmiddag voelde ik n heel ander vachtje als dat ik gewend ben...alsof ze in de zee heeft gezwommen..stugger,doffer,dunner... :'( :'(
maar 1 ding is zeker,ze is nog steeds blij en vrolijk,laat dat je maar leiden ..naturlijk zie je haar vachtje minder worden maar haar humeur is miss n betere graadmeter  :-* :-* :-* :-*
Door Do
op de eerste pagina is er de foto van vandaag
helaas gaat de bobbel open
klodder honingzalf
Afbeelding
en een bandje erop
Afbeelding
tja welke zullen we morgen gaan dragen?
Afbeelding

en ze heeft een antibiotica kuur, want we kunnen ons niet permetteren dat het gaat onsteken
Misschien een hele domme vraag  :-[,
maar kan het zijn dat Lupa er ook wat profijt van heeft, dat de "spanning" van haar bult af is.
of is dit een erg domme gedachte , daar de kans op ontsteking zoals je schrijft wel toe kan nemen.

gr Maria
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door