Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Ik zal er van de week naar laten kijken door de da. Morgen heeft ze geen spreekuur, dus dat zal dan donderdagochtend worden.
Maar wat ik me herinner is dat een tijdje geleden Magda een soortgelijke omschrijving van een bobbeltje gaf dat ze had gevoeld bij Koosje en dat Tannetje toen vroeg wanneer Koosje voor het laatst loops was geweest. Nu bleek Koosje gesteriliseerd, dus is er hier verder niet meer gesproken over een eventuele samenhang tussen knobbeltjes en loopsheid. En daar zou ik nu eigenlijk wel graag iets meer van willen weten.
Door Hitam
Gedurende de schijnzwangerschapstijd kunnen er onschuldige bobbeltjes ontstaan die na twee maanden weer verdwijnen. Wel in de gaten houden dat ze daadwerkelijk verdwijnen.
Door Sonja
Hitam schreef: Gedurende de schijnzwangerschapstijd kunnen er onschuldige bobbeltjes ontstaan die na twee maanden weer verdwijnen. Wel in de gaten houden dat ze daadwerkelijk verdwijnen.
Aha, dat gaat dus voor Boef niet op, want die moet loops worden en kan dus niet schijnzwanger zijn.
Door Eidos
Ohw ik vind bobbeltjes ook heel eng !!! de herder van mn schoonouders was altijd een superlief dier.. begon van de een op de andere dag honden te bijten ... na een tijd vonden ze een klein bobbeltje waar geen aandacht aan werd besteed... maar na een tijd zijn ze toch gaan onderzoeken ... beestje bleek van onder tot boven onder de tumoren te zitten ...

dus beter het zekere voor het onzekere nemen ...
Door Sonja
Ik ben vandaag bij de da geweest en zij vond het ook een verdacht knobbeltje. Dinsdag wordt het weggehaald en dan onderzocht.
Door *Lia*
Ik geef je groot gelijk dat je het weg laat halen.Stel dat het niet goedaardig is:hoe langer je wacht hoe verder het uitzaait. :)
Door Lizzy
Sonja schreef: Ik ben vandaag bij de da geweest en zij vond het ook een verdacht knobbeltje. Dinsdag wordt het weggehaald en dan onderzocht.
Getverdikkie! Maar, er is natuurlijk altijd een zeeeeer grote kans dat het goedaardig is!! Sterkte he!! Ik zal voor je duimen dat het niks is!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 24 jun 2004, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Hier brand een kaarsje voor een goede uitslag!!! Beter dat je er toch mee heen bent gegaan .. tegenwoordig hoor je te vaak dat het mis gaat.. Hopelijk is het goedaardig .. Ook ik duim voor jullie :-*..

Geef boef maar een lieve knuffel van me ;)
Door Sonja
Boef heeft alle knuffels in ontvangst genomen. Dat is namelijk één van de dingen die ze het allerliefst doet: knuffelen. Haar andere grote hobby is eten. ;D
En verder kan ik alleen maar duimen...
Door Ivonne
hoe is het nu dan met dat knobbeltje nu we weer een paar dagen verder zijn.... hetzelfde ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door