Na alle plussen en minnen bij elkaar gezocht te hebben, info opgespoord etc etc, heb ik besloten om Bas niet preventief te laten behandelen met chemische troep; ik vind het risico om zijn "systeem" te beschadigen veel te groot (en Bas heeft al zo'n k..weerstand) en aangezien Bas "niets" volgens het boekje doet, wil ik hem dit nu en de mogelijke gevolgen niet aan doen. Alleen op "puur natuur-basis" wil ik hem wel ondersteunen maar niet op de radicale manier. Mocht het in de toekomst zo zijn dat de kanker terugkeert dan zullen we het dan opnieuw bekijken en aanpakken. Ik kies hiervoor om Bas nu gewoon een gelukkige "gezonde" hond te kunnen laten zijn.
Op dit moment is zijn voorpoot na die "botsing" met die bouvier ook nog niet helemaal oke (dit is nu dus 10 dagen). Na inspanning heeft ie weer last. Het kan nog zo zijn dat ik hem toch mee naar de DA neem want in deze poot heeft hij LPC zitten waar hij tot nog toe geen last van had maar wat wellicht door die dreun wel een probleem is geworden. Is wederom zo'n lastig gevalletje; toch nog maar aankijken of toch maar naar de DA.... ??? Iemand hier ervaring mee?