Diegene die als op 1 na laatste ziek werd heeft zowel vanochtend als vanavond best vrolijk iets te eten, in ieder geval steeds iets meer tegelijk. Helaas is dit diegene die zich niet laat pillen en dus voor de injecties naar de da moet. De primerid injectie blijkt niet 24 uur te werken, dat bleek later vanmorgen toen mijn SuperNanny een extra maaltje ging geven aan de ziekenboeg. Ze moest toch weer braken daarna. Zonder bloed dit keer.
De laatste die ziek werd heeft vanavond voor het eerst een klein beetje eten op en het is er nog in gebleven ook. Dit rotvirus lijkt dus over zijn hoogtepunt heen. Met een beetje geluk kan ik dit weekend bijkomen en uitrusten, want het is toch later naar bed dan normaal en vroeger op normaal. Van de week met een hele lading zieken was ik al gauw 3 uur bezig 's morgens met schoonmaken, pillen geven, eten stimuleren en extra knuffels voor de poezels die dat nodig hebben.
Het idee van de "noodlaptop" is heel goed ontvangen door de baas. Er komt er nu 1 in de kast te liggen die je kunt meenemen als je door overmacht niet op het werk kunt zijn. Niet alleen bij zieke kinderen of dieren, maar ook erg handig als je een dag moet wachten tot er een monteur ofzo bij je langs komt. Helaas heb ik er bij deze ziektegolf dus nog niets aan en hopelijk heb ik het ding ook nooit nodig 8)